NA Seiko Alpinist Mountain Glacier

Net mijn Seiko Alpinist Mountain Glacier SPB199J1 binnen. Prachtige wijzerplaat en draagt fijn. Lekker compact formaat met z’n 39

mm. Misschien wel een nieuwe favoriet.

33 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst. Veel draagplezier.

1 like

Heel erg mooi! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Heel nice Emile, gefeliciteerd ermee! . Denk er zelf ook over na hem aan te schaffen, goed om te lezen dat hij je zo bevalt.

1 like

Gefeliciteerd, blijft een mooi horloge

1 like

Mooi hoor. Gefeliciteerd met deze NA

1 like

Hij is mooi. Gefeliciteerd.

1 like

Een hele mooie. Gefeliciteerd

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd.

1 like

Hele mooie aanschaf. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd, de Alpinist vind ik persoonlijk één van de mooiste Seiko’s.

1 like

Prachtig

1 like

Ik gok dat dit de SPB197 is vanwege de bracelet. SPB199 was de limited versie met twee straps maar wel dezelfde wijzerplaat. Hoe dan ook…

Ik heb sinds een paar weken ook de SPB197 en ben nog steeds verliefd. Zo mooi. Heel veel plezier er mee!

2 likes

Van harte met deze aanwinst!
Veel plezier er van.

1 like

Je hebt helemaal gelijk Joost. Gekocht bij Olfert en voluit heet de nieuwe aanwinst: Seiko Automatik Alpinist European Special SPB197J1

1 like

Dank je wel! Heb ‘m de hele dag gedragen en nog steeds super. Besteld bij Olfert en zeer tevreden over de levering. Nog steeds in de aanbieding daar:

Zeer fraai horloge ,draag hem met plezier :+1:

1 like

Één van de mooiste hedendaagse Alpinist-modellen naar mijn mening, geniet van je NA. :ok_hand:

2 likes

Mooie aanwinst. Onlangs zelf de Mountain Sunset in bezit gehad… Super comfortabel en die nieuwe wijzerplaat kleuren zijn :ok_hand:

Geniet er van :+1:

1 like