NA: Seiko Presage SARY085

Proficiat idd 2x

Ik zit nog te wachten op het eerste horloge dat ik van mijn vrouw krijg :grin:

1 like

Gefeliciteerd maal drie. Inderdaad zeer fraai horloge.
Bij mijn cocktail heb ik de band er direct afgehaald want ik was toch niet zo blij met de glimmende standaard band. Probleem direct opgelost, wany zit en kijkt wat eigenaardig. Misschien leuk voor een toast bij een ander, maar jij kijkt er de hele dag naar. Ach, het is maar wat je gewend bent.

1 like

Bij de originele SARB065 was de band ook andersom gemonteerd en daar was het de uitleg (die ik las) dat het voor je gesprekspartner aangenamer is zodat hij niet naar de tip van de band kijkt, maar wel naar de wijzerplaat van het horloge.

1 like

Gefeliciteerd.

Zo, da’s een hele mooie verrassing! Had je haar wat hints over de cocktail gegeven, of heeft ze die geheel op eigen initiatief uitgezocht?

1 like

Heel mooi! Deze tijdje terug bij de juwelier gezien, wijzerplaat springt er echt uit.

Gefeliciteerd met alles, prachtig die Seiko en veel plezier er mee!

Proficiat met je verjaardag en met dat mooi horloge.

Kijk, dat zijn nog eens gave verassingen. :ok_hand:
Toppertje dit! Enjoy!

Dat zijn wel leuke verhalen over de “omgekeerde” sluiting. leuke redenen om hem voorlopig zo te laten.

Missch dat ik er op den duur wel een andere kwalitatief betere band op ga zetten. Moet ik nog een beetje rondkijken. Al tips? Of goede ervaringen met banden bij deze SARY085?

Had ergens in oktober deze eens aangewezen als schitterend exemplaar. Dus hij lag blijkbaar al sinds december ergens in mijn huis op me te wachten :slight_smile:

Attente partner zeg.
Dat is echte liefde!

Gefeliciteerd prachtig horloge en heb je je vrouw bedankt :wink:

Ik heb niks gekregen, maar heb mn vrouw toch 3 keer bedankt.
:joy:

Zooo jij boft maar😃