Zeer fraai!
Mooi! Gewoon een klassieker
Dit is volgens mij nummer 4 hier op HF? Dat doen we goed hier
Ik heb meteen maar even een artikeltje opgezocht:
Erg positief zijn ze. Prijs klopt dus toch
Misschien kan @HanDavinci een SKX o.i.d. in elkaar modden die hier op lijkt…? Moet lukken, een Rolex Bond-Hommage was ook mogelijk
Dank allemaal!
Ik had de hoop opgegeven er nog een te bemachtigen. Maar tot mijn verbazing zag ik hem bij Pange staan onder “Verwacht”. Ik heb gelijk een email gestuurd en er achteraan gebeld. Er was misschien nog een exemplaar beschikbaar. Die heb ik gelijk maar gereserveerd in het geval hij toch binnen komt.
Nu opzoek naar extra banden!
zie boven.
dat heb ik uiteindelijk maar gedaan! Een blauwe versie dan.
Geweldig mooie aanwinst gefeliciteerd
In November pas beschikbaar in Nederland toch? Ik zelf zou hem eerst willen passen voordat ik een definitieve beslissing neem.
Ik haal hem niet uit Nederland
Dat snap ik. Import is voor mij geen optie als ik niet zeker ben over de maat … Niet zeker met mijn 17/17,5 polsje. Daarom eerst passen
Ben ik al lang (6 maanden) mee bezig.
Maar ik kreeg gisteren bericht over de levering.
(&&^#^#&#)! Ik ben al vanaf (@&@^&@#^) maart aan het zoeken naar die wijzerplaat en wijzers. Nouja, dan nog maar iets langer wachten.
6R15 + SARB059 kroon
Vlakke keramische insert en vlak saffier.
Ik kan ook de nieuwe SLA017 wijzerplaat en wijzers gebruiken, maar…die wijzerplaat heeft streepjes op de wijzerplaat. De SKX op de chapter ring. Ik zie geen oplossing waar ik tevreden mee zal zijn.
Beauty !!
zodra ik hem begin volgende maand binnen heb, mag je hem komen passen.
De allermooiste Seiko!!!
Mika
Hans, zit er in Enter een goede koffiezaak? Ik wil hem ook wel een keertje passen
Moet even via PB, anders verkrachten we zijn NA-topic
Ik ben hier serieus zo rete benieuwd naar
Nou, NA topic in februari '18 dus.