NA: Seiko SARX035 Automatic Dresser 6R15C

Van harte, mooie aanwinst. Strak, netjes en toch sportief. Mooie foto’s ook btw. Complimenten daarvoor!

1 like

Dank u

1 like

De SARX033 gaat er idd (ooit) nog een keer komen.
Nogmaals veel plezier.
Fijne avond!

1 like

Hij staat je goed Ryan! Geniet er van!

1 like

Een prachtige Seiko

1 like

Knap horloge zeg. Ik zie dit als een kanshebber als ik een meer dressy horloge wil.
Zo op het zicht een iets goedkoper alternatief op een Aqua Terra of een Grand Seiko.

Kan je ons zeggen hoe hij loopt, wat de afwijking is? Iets in de buurt van de ±4 sec per 24u of meer?

1 like

@klongy Dat gevoel heb ik nu ook met deze, ik weet echt wel dat het geen GS of Omega of Breitling is, maar het geeft me wel het gevoel van een hele mooie dresser om te hebben die toch wel opvalt door de afwerkingen van kast en band. Het ontspiegelde saffierglas is adembenemend.

En laten we eerlijk zijn, hij hoeft op het eerste zicht niet onder te doen voor een GS.

Ik zal je de nauwkeurigheid nog laten weten maar het is hetzelfde kaliber als mijn SARB en die loopt ook al voortreffelijk zeg, ik had ongeveer na een week pas 10sec. verschil en ik heb het idee dat deze identiek loopt.

Prachtig, veel draagplezier!

1 like

Heel erg mooi. Zelf houd ik het op de SARB gezien mijn smalle pols, maar de kwaliteit van de SARX lijkt mij inderdaad beduidend hoger te liggen. Gefeliciteerd!

1 like

Ik merk dat op de foto’s die ik maak van de horloges op mijn pols ze enorm groot uitvallen maar irl valt dat reuze mee en deze is slechts 2,5mm groter dan de SARB wat hem ideaal maakt.

Nou moet je ophouden want dit was nu juist voor mij een argument om de SARB te houden (sowieso geen straf natuurlijk) in plaats van de SARX te gaan aanschaffen! Misschien toch eens over nadenken dan. Wellicht ben ik sterk genoeg om het te weerstaan.

1 like

Waarom kiezen? tussen SARB & SARX

4 likes

hoe smal is jouw pols?

Ik heb hem nu om 12:37:00 gelijk gezet met time.is en zal morgen nogmaals vergelijken.

Doen zou ik zeggen. :slight_smile:

1 like

Topper! Gefeliciteerd! En mooie foto’s!:thumbsup:

1 like

@klongy net even gemeten weer met time.is en hij loopt nu 8 seconden achter.
Is toch iets meer dan dat mijn SARB deed.

1 like

Nogmaals gemeten vanmiddag om 12:37 en hij loopt nu 16 seconden achter.

1 like

Dus binnen zijn opgegeven specs, maar niet binnen mijn verwachtingen.

Ja dit vind ik nou een mooi horloge wat nog betaalbaar is ook…prachtig mooi klokje

1 like