NA Seiko SBDC053

Ik heb de 051 - maar het was een moeilijke keuze, het zijn allebei zeer mooie horloges !!!

2 likes

De feauteauā€™s zeggen genoeg, in ieder geval. :+1:

1 like

Toen hij pas net uit was, kochten mijn Aziatische vrienden (dat is pas een lang verhaal) deze, maar opsturen is er nooit van gekomen en hij was 5 weken onderweg vanuit Hong Kong.

Justā€¦ :grin: ze hebben m iig in de tussentijd niet gedragen lijkt t ā€¦ hij ziet er toppie uit :ok_hand:

1 like

Gelukkig niet!

1 like

Misschien een hele stomme vraag maar waar staat de afkorting NA voor?? Nieuw aangeschaft? Of wat anders?
Wat een vet ding zeg.

1 like

Ja voor New Arrival, Nieuwe Aanwinst, Net Aangeschaft :smile:

Bedankt!

1 like

Dacht al zoiets :rofl::upside_down_face:

1 like

Schitterende duiker! Top klok, zeker voor het geld!
Geniet er van :+1:

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie polssieraad, daar ga je vast van genieten!!

VertĆØl, vertĆØl (hoor bert visscher praten) :grin:

1 like

OkƩ. Toen ik SUBDELTA startte kreeg ik van Robert Jan Broer van Fratello een dag een gratis plekje op zijn startpagina. Meteen kreeg ik een mail van een half-Zwitser/half-Thai met het verzoek er twee te leveren.

Hieruit is een vriendschap ontstaan, we zoeken elkaar jaarlijks afwisselend in Amsterdam en ZĆ¼rich op. Komende zomer gaan we zelfs op vakantie naar Singapore!

Veel van hun vrienden en collegaā€™s zijn inmiddels ook vaste klanten geworden, dus ik heb veel aan hen te danken. Het voornaamste is dat ik er hele leuke vriendschappen door heb gekregen. Ook al zou het horlogemerkje een keer ten onder gaan (wat natuurlijk niet de bedoeling is).

Zijn broer heb ik ook al een paar keer ontmoet (woont in Hong Kong). Samen zijn zij medeverantwoordelijk voor het ontwerp van een paar van mijn horloges.

Het zijn niet helemaal onbemiddelde bankiers en horloge- en sigarenliefhebbers als zij zijn, gaat het onderling over bijna niks anders.

In a nutshell.

3 likes

Aaaaah, duudeluk!!!

Dank voor de tijd die je er speciaal voor mij hebt ingestoken. Weer wat geleerdā€¦ Jij maakt ook horlogesā€¦ Subdelta is ook de merknaam?

1 like

Graag gedaan en leuk om hier te delen.

Klopt. Geen idee waarom ik het steeds in hoofdletters schrijf.

1 like

Hahaha, kan het zijn dat dat je visie is voor het visualiseren van het logo/merknaam? Zou ik namelijk ook voor kiezen.

1 like

Ik weet het weer: bij het maken van mijn logo wilde ik het militaire gevoel meegeven. Het logo staat in hoofdletters mooier en het is er bij het typen in berichtjes ingeslopen.

1 like

Het antwoord :yum:

1 like

Ik zit op de site te kijken en herinner me nu ineens dat je ook meedoet voor de hfle 2019 editieā€¦ Ik zag net nog wat voorbijkomen.

1 like

Voor als je instagram gebruikt en eens wil zien wat de boys dragen:

Misschien met name leuk voor de GS-lovers hier, zoals @Fate_Amenable_To_Change :wink:

Er staan ook leuke exemplaren van IWC, Omega, Patek Philippe, Moser, Jaeger-leCoultre en ā€œgewoonā€ Seiko tussen. Los van dit geweld kunnen zij uren bomen over een ā€œvijfjeā€ van Seiko, dus het zijn geen snobs. Harde werkers die ook hard genieten. Ook van whiskey overigens.

1 like

Mooie Seiko!:+1:
Het lange wachten is beloond!

1 like

Klopt helemaal! Spannend!

1 like