Ik kon er 2 weken eentje kopen, maar die wilde het op straat afhandelen. Daar begin ik dus niet aan, dus deal afgeketst!
Dat zou ik ook niet doen. Cafeetje is prima, maar inderdaad niet op straat.
Leuke toevoeging Ferry . Gefeliciteerd met de nieuwe Seiko NA. Geniet ervan
eindelijk zeg,
de kist is vol,
20 stuks is niet niks,
dat wordt in de toekomst moeilijk kiezen welke gedragen worden of de voorkeur krijgen
en dan heb je nog andere die ook polstijd willen,
ikzelf heb zo momenten dat ik voor de kast sta en er soms niet uit kom welke ik die dag wil dragen
dan doe ik m’n ogen dicht en grijp zo maar een horloge, bij wijze van spreken
maar niet tegenstaande heb je weer een mooie aanwinst,
draag hem met plezier,… en de rest ook
Lekker bezig Fred! Nu nog ruimte maken voor een monster
Mooi zeg, maar je bent er nog niet hoor - SKX009 SKX011
Succes
Van harte met de mooie nieuwe aanwinst!
Topper voor in de collectie, idd grappig dat je al zoveel Seiko’s had en nog geen skx. Seiko ook gelijk weer uitgespeeld
Gefeliciteerd, veel draagplezier,
Ha, heb nu pas 93 horloges en die wil ik allemaal draagtijd geven. Dus iedere dag lekker wisselen. En idd, weet het soms ook niet meer wat ik moet dragen. Oplossing, laat mijn vrouw kiezen en die slinger ik dan om de pols. Zelf heeft ze 7 horloges en de laatste tijd pakt ze gewoon ook 1 van mijn horloges met een leren of rubberen band, dus extra draagtijd . En er komen er nog 2 aan, tzt zal je de NA’s wel voorbij zien komen
Die kan ik er niet meer in proppen, ze willen geen ruimte maken Wordt weer tijd voor een nieuwe box, denk dat ik die ga vullen met Tissot. Heb van Tissot nog geen 1 chrono, dus daar ga ik eens op mijn gemak naar kijken
.
Dan moet ik weer een extra Seiko box bestellen en weet je de SKX009 en de SKX011 hebben beide hetzelfde uurwerk 7S26, als er dan weer Seiko’s bijkomen, moet het toch weer iets anders zijn.
Misschien maar eens bij Monsterwatches zelf mijn Seiko samenstellen met een chevron of fifty fathoms plaat, 62Mas wijzers en dan op een rubberen band. Maar goed toekomst muziek, eerst maar eens een box met Tissot’s
goh! dat had ik niet van je verwacht, je hebt zowaar het dubbele van mijn collectie
en dan durf ik zeggen dat het voor mij al moeilijk kiezen is
begin een beetje medelijden te krijgen (niet echt hoor )
moet zalig zijn, zoveel keus
denk wel dat het niet te fotograferen is voor in het topic “je collectie op één foto”
gelukzak
Wordt idd heel lastig, heb wel eens een paar boxen gefotografeerd maar alles op 1 foto gaat echt niet lukken en de kluis meenemen van DNK is best wel lastig
O ja, en laat je vrouw/vriendin ook horloges van je dragen
haha! zij heeft zelf haar collectie al
ook al zo’n vijftien/twintigtal stuks
Gefeliciteerd met deze mooie SKX. Mooie uitvoering. Veel plezier ermee.
Gaaf horloge, draag hem in gezondheid kerel
Gefeliciteerd
Proficiat met, naar ik heb begrepen ,een icoon ! Mooi sluitstuk van doos 1 (S)
Nee! Ik draag toch ook niet haar sieraden en / of kleding?
Als je het lief vraagt mag het vast wel
haha, zou kunnen hoor . Tijdens een vakantie ben ik een keertje met een groep gasten in rokjes naar een pub gegaan, was echt lachen. Nou ja, eentje kon het niet op prijs stellen, dat was jij toch niet