Ik heb van de mijne erg veel plezier gehad, en hij is nu bij @anon50762135EV. Die schijnt er na de jouwe toch ook weer een te willen hebben. De SKX is inderdaad een legendarisch ding.
Veel plezier er mee!
Ik heb van de mijne erg veel plezier gehad, en hij is nu bij @anon50762135EV. Die schijnt er na de jouwe toch ook weer een te willen hebben. De SKX is inderdaad een legendarisch ding.
Veel plezier er mee!
Prachtig ding Lars!! Veel plezier ervan!
Hartelijk dank Sverre!
Mooie mod, dito foto’s en een echte bandenswapper.
Veel plezier ermee
Hartelijk dank! Dat is ie zeker. Deze geeft zoveel draagplezier
Hele gave SKX! Een echte Seiko evergreen bedoeld om lekker te modden tot hij op smaak is🤗
Dankjewel! Ik ben de modder (en verkoper(s)) erg dankbaar. Deze SKX is perfect voor mij
Mooie SKX, geniet ervan!
Hallo SKX mededragers,
Ik zelf heb een SKX 007 geen J uitvoering (mwah maakt weinag uit!) en gemod door Rob M…met een Coin edge bezel, lumed insert bezel , DD saffier.
En een Solid presidential band van Miltat, absoluut een geweldige combinatie.
Heel mss dat er ooit nog eens een SKX171 wijzerplaat in komt. Maar voor nu naar tevredenheid. Als tip kan ik jullie mededelen kijk eens voor nieuwe SKX 007 en 009 bij: www.eglobalcentral.nl daar worden namelijk de SKXen aangeboden op rubber voor 149 euro en op staal voor 167 euro. Geen J uitvoering maar dit zijn prijzen waar je naderhand ook nog eens leuk mee kan gaan modden. Geen verzendkosten dus dit is wel heel erg aantrekkelijk dus. Mijn volgende wordt de 009 en laat hem lekker modden door Rob met een Solid presidential band , DD saffier, en een coin edge bezel, als prijs zal hij dus totaal rond de 324 euro uitkomen. Kijk dan blijft het erg leuk.
Thanks ga ik doen!
De K-versies zijn inderdaad het slimste als je wilt gaan modden, helemaal gelijk