Ach ach ach, ik heb 2 jaar geleden mijn skx009 met heerlijk lumpy band verkocht. Had hem bij Rob van Monsterwatches aangeschaft. Meer dan 10 klokken al bij hem besteld, de SKX009 is zo populair dat ik ze voor 4 collega’s ook bij Rob had besteld met allen een Lumpy band erop. Dus 5 collega,s incl mezelf liepen met dezelfde klok.
Grote spijt dat ik hem weg had gedaan, maar de aanbieding bij W2D is lekker scherp, heb ik besloten om de SKX007 met stalenband te bestellen en morgen wordt hij thuis afgeleverd. Tja en dan…nou ik weet het wel. Hij gaat naar Rob toe om er een dubbel domed saffier en in te laten plaatsen en tevens ook de Coin edge bezel te vervangen met gelijk de Ceramische Bezel inserts erbij. Dan op adem komen…en dan daarna een andere stalenband erop de solid Lumpy waarschijnlijk.
Zo zie je maar elk mens maakt fouten en die moet je dan weer herstellen. Sorry Seiko ik zal ut nooit meer doen…
De rechter had ik op Lumpy band, spijt dat ik hem weg had gedaan. Heb het weer hersteld. de SKX007 wordt morgen afgeleverd door de TNT post. Ben weer een blij mens.
Mooi he. Ik heb vanmiddag via TNT post de linker binnen gekregen.
Heerlijke klok. De rechter had ik ook, op Lumpyband maar 2 jaar terug verkocht aan een liefhebber uit Amsterdam, wat een spijt had ik later, had ik echt nooit moeten doen. Maar ik heb het weer een beetje hersteld.
Hier idem dito. De SKX blijft in mijn ogen toffer dan alle Turtles, Samurai’s en Rollies bij elkaar. Zit 'm deels in de maat, deels in de vorm. Deze ordinaire cross post bevat:
SKX007
Blauw-grijs bandje, van Swiss Reimagined. Dat vind ik passend, op een Seiko.
Plat AR saffier
Een SKX171 dial en datum-schijf.
Ik had double domed wel gezien, maar wilde dat ding niet hoger/dikker hebben.