Tja. Ik wil mezelf geen trendsetter noemen, maar…
Zo die is best wel erg tof! Eigenlijk klopt alles wel en terecht bestempeld als de ultieme military remake!
Cool!! Nieuw besteld? Schijnt nogal beperkt en omslachtig te zijn?
Hele coole toolwatch sergeant , enjoy ️
Ik heb ongeveer plusminus 10 horloge’s gekocht bij Eddie en er is geen gedoe als je een creditcard hebt en op de juiste tijden besteld. keistrakke verzending via UPS en de uiteindelijke prijs? Ach, een paar tientjes die VISA in zijn zak steekt kunnen je de kop niet kosten toch?
Via eBay op de kop getikt. Had al een tijdje een zoekopdracht lopen en verleden week kwam ie voorbij . Superblij mee, het plaatje klopt gewoon, i kan niet zo mooi schrijven als @Dao maar ook voor mij is het een ultieme remake.
In het verleden ook direct bij timefactors besteld. Ik kan @louis zijn bericht onderschrijven. Tijdslots zijn beperkt en snel dicht dus je moet op het juiste moment komen. Afhandeling is verder perfect, een paar dagen later ligt je NA op de mat.
Ik heb inmiddels een AF0210 binnen.
Verbazingwekkend comfortabel deze band. Minder stug dan een normale nato, en doordat er geen gaatjes in zitten maar je de pin er doorheen duwt past de band ook perfect.
Nice, staat erg goed. Ik was ook altijd al benieuwd naar deze band. Volgens mij door de beperkte kleuren en maten afgehaakt.
Na het eten van deze hele homp tekst wil ik je wel feliciteren met je aankoop! Smiths maakt echt prachtige horloges. Hoop dat je er nog lang plezier van hebt!
Ik contact je als ik weer eens in regio Den Haag ben. Kun je ze even proberen
Mocht je je smiths nog eens kwijt willen stuur mij dan even een berichtje…
Doe geen moeite, ik heb het al bij Cas geprobeerd.
Februari 2021!