#NA Speedmaster MKIV met 'n verhaal

Wat ontzettend gaaf! Mooie find met een nog mooier verhaal :+1:
Proficiat!

1 like

Super tof! Gefeliciteerd

1 like

Mooi verhaal en een mooie aanwinst :airplane::+1:

1 like

Leuk om ook het verhaal achter het horloge te lezen. Vind de MKII, MKIII en MKIV stiekem eigenlijk leuker dan de moonwatch :sweat_smile: Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Zo, die is tenminste echt gebruiktā€¦ ā€œIssuedā€ zou je haast moeten zeggen!

Succes met die poussoir, gelukkig heb je 'm nog - en wellicht is alleen het inwendige schroefje losgekomen dat 'm fixeert. Dan heb je echt enorme mazzel. Prachtaanwinst!

1 like

We zijn toch druk bezig ze allemaal eruit te halen :wink:

1 like

Heb me dat al afgevraagd; vroeg of laat droogt dat op en komen er enkel nog jaren 80 quartzjes uit die lades :confused:

Zou erg jammer zijn want vondsten zoals deze maken de hobby voor mijā€¦ vintage high-quality klokken met n verhaal.

Prachtig horloge en mooi verhaal Andy! Geniet ervan.

1 like

Jemig wat een gave aanwinst.
Eerlijk gezegd is dit niet het model wat mij het meest aanspreekt, maar met deze achtergrond had ook ik geen seconde getwijfeld! Hoogtepunt van vintage horloges verzamelen.
Niet meer weg doen hoor!

1 like

De volgende hausse in aanbod volgt als de volgende generatie alle verzamelende stukken van pa de deur uit doen. Of zou de interesse in horloges toch echt blijven?

1 like

Geen idee maar goed, als je bvb kijkt naar de vintage design items markt, er komen nog dagelijks stukken over range '60 - nu op de markt. Zolders of kasten worden niet allemaal samen leeggemaakt, denk dat we nog wel een tijdje van leuke kastvondsten kunnen genieten.

Mooi verhaal zeg en inderdaad is dit leuk om van de eesrte eigenaar te kunnen horen en kopen.

1 like

Mooi hoor, en gevonden van eerste eigenaar in mā€™n hometown, damnā€¦
geniet ervan!

1 like

Factory finish :heart_eyes:

9 likes

Een prachtig horloge met een mooie geschiedenis.Van Harte met deze aanwist

1 like

Van harte gefeliciteerd met een werkelijk schitterende aanwinst!

1 like

Geweldige aanwinst. Gefeliciteerd. :thumbsup:

1 like

Dit zijn ze pracht verhaal en horloge

1 like

Boeiend verhaal. Mix van een prima horloge, de functionaliteit van hoe het ooit gebruikt is, de staat waarin dit horloge zich bevindt en het merk. Omega!!!

1 like

Toen hadden alle Omegaā€™s gelukkig nog normale wijzers, zie ik.
In ieder geval een prachtige aanwinst voor septentrio, gefeliciteerd en bedankt voor je verhaal!

1 like