NA: Speedmaster pro

Lekker setje man, gefeliciteerd!

Why choose…?

5 likes

De ‘moderne’ stalen band, dus zonder de originele leren band. Maar zal hem ongetwijfeld met allerlei banden gaan uitproberen. Misschien dat ik nog wel een keer de US1450 ga bestellen, die vind ik erg mooi!

2 likes

Beide toppers ja. Succes met de keuze :wink:

Gefelictieerd😀 Heerlijke aanwinst.

Een speedy blijft altijd mijn favoriet en is eentje die hier nooit het nest zal verlaten. Kan weinig tegenop voor mij.

Lekker bandjes flipperen nu :slight_smile:

Genieten man!

1 like

Prachtig :star_struck: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Jip welcome to the club! Die band is echt een bitch (excusez moi voor mijn woordkeuze).
Maar de remedie is dus de juiste schroevendraaier want anders geheid dikke krassen op je mooie band.
En verder gefeliciteerd met deze klassieker!

Even snel mijn vraag destijds opgezocht en je hebt een hollow ground schroevendraaier nodig in dit bericht (en een paar daaronder) uitgelegd
Het grote "Omega Only" topic

1 like

Super gaaf! Gefeliciteerd en veel plezier van de nieuwe aanwinst :slight_smile:

1 like

Mooi! Top horloge, enjoy.

1 like

Hartelijk dank voor de leuke ontmoeting @MrShankly en heel veel draagplezier gewenst van deze mooie Speedy. Het was erg plezierig zaken doen. Voor mij alweer een forumlid met een + achter zijn naam :+1:t2:

1 like

Mooi hoor. Veel plezier met de Speedy.

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Nice! Een horloge waar zoveel banden goed op staan! Is dit een @slls bandje?

Die originele stalen band is supermooi van kwaliteit maar met al die glimmende schakeltjes :grimacing: niet mijn ding, heb ik dan ook maar verkocht.

Heb een Uncle Seiko 1171 maar op de een of andere manier draag ik hem meestal op leder.

Heb een Uncle Seiko 1450 onderweg! Eens kijken hoe net andere, rondere schakels, solid endlinks en een meer taperende band bevallen!

1 like

Geniet ervan.

1 like

Je hebt ook de matte variant die hoort volgens mij op de hesalite versie.
Die is wat mij betreft beter als de glimmende variant

2 likes

Dit is een Rios bandje wat ik nog had liggen.
Zo’n rally strap als op jouw foto vind ik ook tof ja! Heb je toevallig een plaatje van de band zelf om de pols, zeg maar een onder-zijaanzicht?

1 like

Heel gaaf dit nieuwe model band!!! Mooie geborstelde schakels, taperend en topkwaliteit

Ik had alleen vorig jaar nèt nog het oude model (prijstechnisch bleek dat erg fijn)

1 like

Maak hem vandeweek ff voor je!
Het is een racing bandje van @slls ik ben altijd heel happy met zijn handwerk! Gebruikt uitsluitend op natuurlijke wijze gelooid leder, ruikt zalig!

1 like

Even uit het archief alvast…

2 likes

Lekker verhaal en mooie topper erbij! Heel veel draag plezier👍🏻

1 like

Ziet eruit als een mooie band idd! Staat hem top

1 like