Doen we…
Dank jullie!
Dank je. De kleur trok me over de streep. Hoewel de lichtblauwe mij ook mooi lijkt.
Stuur je wel een reminder
Doen we…
Dank jullie!
Dank je. De kleur trok me over de streep. Hoewel de lichtblauwe mij ook mooi lijkt.
Stuur je wel een reminder
Prachtige aanwinst! Echt weer eens iets anders.
Heel bijzonder zeg die wijzerplaat. Bevalt mij eigenlijk wel. Kom maar op met de zomer.
Heerlijk zomers horloge.
Geweldig. Ik wist niet dat ze nog verkocht werden.
Ik hou van de miami vice kleurcombinatie van toze dial en lichtblauwe strap. Nato ziet er alleen een beetje goedkoop uit bij het horloge (was ie ook bij CNS). Heb nog geen mooie lichtblauwe seatbelt nato gezien.
Anyway, bij wijze van proef even op de blauwe MN strap gezet… Yae or Nay? Misschien is de nieuwe donkerblauwe met roze streep wel wat. Of anders gewoon vasthouden aan idee om lichtblauwe barton rubber te kopen.
Owh… En heb nog shark mesh liggen. Vanavond even proberen.
0 stemmers
Gefeliciteerd !
Poe voor mij teveel rosé
Vandaag binnen gekomen: Meyhofer “Aracena” 20mm blue caoutchouc. Had iets meer pastel blauw mogen zijn. Is meer beetje oud blauw (als tegenhmager oud roze).
Zit qua kleur tussen de nato en MN strap in. Fototoestel maakt er oets meer verzadigde kleur van.
Nay, is hem denk ik ook net niet sorry ….
Dan gaat mijn voorkeur naar mn strap.
Die MN strap doet het bij weer net niet.
Deze rubber band voorlopig even proberen.
Op deze foto is ie kleur echter dan vorige.
Op deze foto ziet het er inderdaad beter uit.
Maar dan is linker nato nog het beste uit de reeks
Wel een beetje een babykamer zo
Geweldige serie was dat! Maar ga je dan ook in zo’n wit colbertje rondlopen?
Heb de zomer collectie nog niet besteld…
Toch ook een barton besteld…. (Er bestaat niet zoiets als teveel banden hebben, of wel?)
Deze is misschien weer iets te flets.
We gaan het zien.
Slecht licht…. Maar moest na thuiskomst theaterbezoek (wat was dat fijn om weer te kunnen doen) even de binnengekomen barton er op zetten. Lichter dan de nato, maar oogt nu al een betere combi dan de andere rubberen strap. Morgen overdag eens tijdje om de pols dragen.