Fantastische aanwinst en prachtige collectie. En binnen de dresswatches best best wel veel variatie.
Hele mooie aanwinst, zeer fraaie collectie zo!
Gefeliciteerd. Echt subliem die afwerking! Heb hem een paar dagen terug eens mogen bepotelen.
Geniet van je NA
PS en die dress set mag er ook zijn.
Oyoyoy wát een collectie. Je hebt dit spelletje bijna uitgespeeld. Grandioos, lekker genieten van deze topstukken. Gefeliciteerd met nóg zo’n mooie NA!
Prachtig hoor! Bewijst maar weer eens dat een dure collectie kan samengaan met een goede smaak, in tegenstelling tot wat sommige rappers en BN’ers presteren
Poeh, prachtige collectie hoor!
Mooie aanwinst en sublieme collectie! Over jouw smaak valt eigenlijk niet te twisten…
Mocht ik ook even bekijken een paar maanden terug, en die is toch echt next level!!
Dank!
De Lange is inderdaad wel de topper van mijn moderne horloges. De plaat, het uurwerk en de afwerking zijn echt buitengewoon goed.
Schitterende aanwinst!!!
Van harte!
Mooi ook dat deze binnen het forum blijft!
En qua horloge-smaak zie ik wat overeenkomsten tussen ons
Hele mooie collectie
Schitterend rijtje
Oef. Wat een horloge(s). Geniet ervan. Kan me toch niet van de indruk ontdoen dat het hogere segment op HF veel beter vertegenwoordigd is dan een aantal jaren geleden.
War een mooie aanwinst zeg.
Prachtig!!! Misschien vloeken in de kerk maar vind hem een stuk mooier dan de Lange!
Hier word ik toch wel even stil (jaloers) van. Wat een mooie verzameling.
Mooi hoor! Al is wit niet helemaal mijn ding maar die Lange is echt pfoeee heel nice!
Een van de mooiste horloges op HF.
Wat een pracht aanwinst en collectie. Meer van dit soort haute horlogerie graag, genieten is dit.
Geinige collectie wel. Van harte met de VC.