NA: steeds meer dresswatches

Fantastische aanwinst en prachtige collectie. En binnen de dresswatches best best wel veel variatie.

Hele mooie aanwinst, zeer fraaie collectie zo!

Gefeliciteerd. Echt subliem die afwerking! Heb hem een paar dagen terug eens mogen bepotelen.

Geniet van je NA :+1:t2:

PS en die dress set mag er ook zijn.

1 like

Oyoyoy wát een collectie. Je hebt dit spelletje bijna uitgespeeld. Grandioos, lekker genieten van deze topstukken. Gefeliciteerd met nóg zo’n mooie NA! :sunglasses:

1 like

Prachtig hoor! Bewijst maar weer eens dat een dure collectie kan samengaan met een goede smaak, in tegenstelling tot wat sommige rappers en BN’ers presteren :wink:

3 likes

Poeh, prachtige collectie hoor!

2 likes

Mooie aanwinst en sublieme collectie! Over jouw smaak valt eigenlijk niet te twisten…

Mocht ik ook even bekijken een paar maanden terug, en die is toch echt next level!!

2 likes

Dank!

De Lange is inderdaad wel de topper van mijn moderne horloges. De plaat, het uurwerk en de afwerking zijn echt buitengewoon goed.

1 like

Schitterende aanwinst!!!

1 like

Van harte!
Mooi ook dat deze binnen het forum blijft!

En qua horloge-smaak zie ik wat overeenkomsten tussen ons :dancing_men:

11 likes

Hele mooie collectie :+1:t3:

1 like

Schitterend rijtje

1 like

Oef. Wat een horloge(s). Geniet ervan. Kan me toch niet van de indruk ontdoen dat het hogere segment op HF veel beter vertegenwoordigd is dan een aantal jaren geleden.

1 like

War een mooie aanwinst zeg.

1 like

Prachtig!!! Misschien vloeken in de kerk maar vind hem een stuk mooier dan de Lange!

1 like

Hier word ik toch wel even stil (jaloers) van. Wat een mooie verzameling.

1 like

Mooi hoor! Al is wit niet helemaal mijn ding maar die Lange is echt pfoeee heel nice!

1 like

Een van de mooiste horloges op HF.

1 like

Wat een pracht aanwinst en collectie. Meer van dit soort haute horlogerie graag, genieten is dit.

1 like

Geinige collectie wel. Van harte met de VC.

1 like