NA Steinhart Ocean One Green

Ja , leuk zo’n groene bezel.

Gefeliciteerd ermee.
En de doos is OOK heel. Tsjonge nog an toe.
.
.
.:ok_hand:
Elf.

1 like

Hele mooie aanwinst ,en laat Candide maar lullen , gefeliciteerd .

2 likes

Candide? Die neemt toch niemand meer serieus :wink:

2 likes

Review, Review.:joy:

Ik voel ook wel steeds meer voor Steinhart. Ziet er echt mooi uit…

Haha ja daar had ik Patrick al voor gepolst :joy:

1 like

Mooie klok !
Gefeliciteerd .

Mooie klok :thumbsup:
Okay het is geen :wink: maar wie ziet dat op een meter?
Ik denk wel dat je ‘gluurders’ krijgt.

Toch hoor ik regelmatig berichten over het vroegtijdig
defect raken van het overigens vrij standaard ETA uurwerk.
Het lijkt of Steinhart hier een abonnement op heeft.
Ik ben benieuwd hoe deze zich gaat houden.
Graag een update over een maand of drie.

Grt.

Thx. Laten we maar hopen dat de gluurders voornamelijk mooie dames zijn en niet de gemiddelde Rikketik-bezoeker (met staartklok in de rollator) :wink:

Zal over een paar maanden een update doen over het uurwerk, had daar zelf eigenlijk weinig klachten over gehoord. We’ll see!

2 likes

Ja, inderdaad heel mooie klok. En ondanks dat ik tot nu toe bij enkele ‘echte’ merken ben blijven hangen (Hamilton, Oris) heb ik altijd gekeken naar Steinhart. De laatste tijd wat vaker naar de OVM en de O1VR, maar deze Kermit ligt in andere ‘hommage’ vorm al JAREN in mijn laatje…

alhoewel ik me afvraag of een helemaal doorzichtige acryl variant (met Myota automaat) wel als zodanig gezien mag worden :-). Maar van de groen-zwarte kleurstelling heb ik al jaren kunnen genieten. Die Ocean One Green komt alweer een stuk dichterbij, wat ik je brom…al is het omdat ik nog een ‘echte’ duiker mis in de verzameling.

(even nog fondsen vrijmaken. Een van mijn GMT’s gaat het veld ruimen, ik denk de Jazzmaster… )

1 like

Ik twijfel nog of ik groen nou wel of niet mooi vind in een horloge, maar deze is fraai. Geniet ervan!

Bedankt voor alle complimenten!

3 likes

Waar dan? Op een enkel WUS berichtje na vind ik niets wat wijst op een systematische faal.

+1

je hebt me nu weer HEEL erg aan het twijfelen gemaakt… :slight_smile: … stond op het punt serieus naar een OVM te kijken - vanwege het understatement zeg maar - maar zoals eerder al gepost vind ik de kleurstelling van die OOG echt zo super… misschien dan toch maar de Green ?

damn… :slight_smile:

Kleurstelling was voor mij dé reden van mijn enthousiasme. En in real life nog mooier :wink:

Kermit rules :wink:

zojuist ook eentje gekocht :slight_smile:
binnenkort NA

(de OVM bleek net verkocht, de keuze was HEEL snel gemaakt)

Jij laat er geen (groen) gras over groeien :wink:

Succes met wachten!

1 like

Het is hier op HF ook een paar keer langs gekomen.
Ik weet niet wat de totale productie getallen zijn maar het zal idd wel meevallen.
Je zal maar net die ene faal treffen, dat is balen natuurlijk.

Ja mooi in het groen. Ik zit nog in dubio om hem te bestellen