NA: Tag Heuer, F1 Gulf special edition Quartz

Goed advies, ik neem m mee! :kissing_heart:

Mij lijkt die oranje band wel heel gaaf, voor de zomer! :sunny: :sunglasses:

1 like

Heel mooi, ik snap deze aanschaf wel :+1:

2 likes

Ja mijn gedachte precies, maar het zou ook zo maar kunnen dat ik de oranje band nog op de F1 RB 21 ga uitproberen!

1 like

Die nato lijkt me geweldig op dit horloge en staal is altijd mooi.

2 likes

Die is ook heel gaaf!
Ik heb deze. Nog steeds erg blij mee.
TAG Heuer F1 chrono

2 likes

Er lag in Roermond Outlet Center nog 1 Indy 500 versie te koop, vanuit uw foto lijken ze wel een beetje op elkaar, daar heb ik heeeel lang over moeten twijfelen :blush: uiteindelijk laten liggen omdat ik niet veel voor Indycar racing voel. Maar zeker heel erg mooi!

1 like

Thanks!
En ja, die is ook leuk. Maar voor ons in Europa misschien wat minder interessant.

1 like

Ik heb vandaag hetzelfde horloge van mijn vrouw kado gekregen. Ze vond dat ik wel eens wat sportievers mocht dragen… Supermooie klok!

@Juweeltje heb jij nog foto’s met de oranje rubber en de nato strap? De blauwe leren band is prachtig maar iets minder praktisch aan het zwembad

Mijn eerste bijdrage hier: F1 Gulf special edition Quartz met Nato-band.

4 likes

Ik heb ook nog een originele TH nato in bestelling maar die komt volgende maand pas binnen. Zodra ik die binnen heb zal ik daar ook een foto van sturen.

Ik heb hetzelfde horloge.
Was ook helemaal in mijn nopjes met de Williams Gulf livery, heb meteen de polo besteld.
Deze nato staat ook top.

Tof horloge

Tof horloge, ook meerdere keren in de verleiding geweest. Ik zou er altijd beetje vrolijkere banden om doen. Nato’s zijn perfect. Op staal wordt t wel erg een blok.

Prachtig horloge met een geweldige ‘livery’.
Erg leuk en mooi met die verschillende banden :+1: