NA: terug van Japan...guess what?

Waarschijnlijk omdat de Cocktail Time bedoeld is als gespreksonderwerp tijdens feestjes. Als iemand je vraagt hoe laat het is, kun je hem/haar dan vervolgens de tijd aanbieden. Vergelijkbaar met een sigaret vroeger.

Ik heb echter geen bron voor deze wijsheid…

Mooie aanwinsten hoor…

2 likes

Mooie aanwinsten ,geniet ervan !

1 like

Mooi hoor, beide op mijn verlanglijst.

1 like

Mooi mooi! Leuke aanwinsten, zeker als je ze zelf hebt meegenomen uit japan! Congratz

1 like

Ik zou denken Guess horloges, maar guess what, het zijn Seiko’s
Erg mooie horloges!

1 like

Mooi setje. De nettere Seiko dressers.

1 like

Prachtig!! Gefeliciteerd.
Vraagjes: kreeg je ze makkelijk door de douane? Is het financieel de moeite waard om ze in Japan te kopen? (Uiteraard begrijp ik de kick om zulk mooi spul in Japan te kopen!)

1 like

Mooie set!

Had je het niet even kunnen zeggen. Had je vast wat mee kunnen nemen voor de mensen hier😜

1 like

Idee van de band zo is dat je gesprekspartner tegen een mooi stuk band aankijkt, en niet tegen het lipje. Ideaal voor een cocktail party.

1 like

Als Gaijin (buitenlander) verkoper krijg je een 8% (tax free) korting + 5% als je met VISA of Mastercard betaalt, dus ja, het is waard de moeite…en de prijzen zonder kortingen zijn al beter dan van hier op elke verkoop website.

Als je met “tax free” koopt, zou je in principe niet in Japan gebruiken, en dus op het moment van jouw vertrek, alles zou gecheckt worden in de douane…maar eigenlijk had ik al de SARB035 gekocht op mijn tweede dag, al band verwisselt naar die ene in de beeld, een paar dagen gedragen…op de laatste dag in de vlieghaven de doosjes ingecheckt met de grote bagage, en ik had alleen maar de horloges mee in mijn watch roll binnen da handbagage…zij hebben nooit gecheckt: zij trekken alle papieren uit jouw paassport en ik kond vertrekken.
Op onze aankomst in EU, niks bijzonder.

Ik weet niet of het waar is, maar het zou wel kunnen…thanks :wink:

1 like

Japan = gaaf, jouw seikos = gaaf

1 like

@Gundun: bedankt voor je antwoorden!