Zeg nou zelf…staat m goed!
Geef ik je gelijk in. Maar persoonlijk heb ik liever alles op staal… buiten mijn g-shocks daar kan het wel
Eens!
Dit is inderdaad een mooi horloge van de zomer, waar je ook zonder terrassen veel plezier van kan hebben. Geniet ervan!
Nice!
Ik heb ze broer en deze komt ook nog wel eens!
Potjandrie, nu het wat donker is doet het horloge mij wel afleiden hoor.
Al die nucleaire lume om de pols trekt behoorlijk de aandacht…
Draagt fijn dit horloge!
Topper
En dan post je die Explorer in het topic van de fotowedstrijd
Dat staat hem ook heel goed.
Gave foto’s en nogmaals: heel veel plezier van deze vrolijke verschijning!
Bedankt voor de mooie foto’s en deze NA. Ik heb zelf de blauwe, en ik weet niet precies wat het is, maar alles klopt aan dit horloge. Draag hem ook heel graag. Veel plezier ervan!
Haha ja…
Deze is te gemakkelijk
Leuk hoor. En leuk om te zien dat ie vastgehouden wordt door iemand die ouderwets met z’n klauwtjes werkt. Dat deed me op één of andere manier aan m’n ouders denken, geloof het of niet.
Veel plezier er mee!
Lekker hoor. Die citizens blijven toch gewoon heel cool. I confess; ik ben een citizen fan aan het worden
Geniet er van moatjuh
Geniet van de lefty! Ik heb de blauwe versie en de Fugu, maar deze is ook wel heel erg leuk
Mooie aanwinst. Citzien gaat er volgende maand ook van komen twijfel alleen nog over de kleur. Een heerlijke beater. En een top merk.
Staat zeker goed! Mooier dan die standaard “ND-band”
De SKX van Citizen
Klopt, beetje zelfde idee.
Maar met de SKX krijg ik maar geen juist gevoel.
Op de foto denk ik steeds, JA.
Live denk ik elke keer weer, NEE.
Al enkele gehad en allemaal doorgeschoven naar de kids.
De Citizen heeft net dat beetje meer voor mij waardoor het gevoel er wel is.
Kan ik me iets bij voorstellen; ik heb een Citizen Eco duiker gehad en ik moet zeggen qua afwerking netter/ beter dan de SKX.
Maar toch weggedaan, de SKX blijft voor mij toch een icoon die heerlijk draagt (zeker op een Strapcode). En niet te vergeten de mod mogelijkheden!
Heel mooi deze foto’s. Mag ik vragen waar je ze mee schoot?
Dank
Gedaan met spiegelreflex … foto’s startpost met telefoon…