Incoming Timex Waterbury Hodinkee edition

Deze zag ik als een mooie aanbieding voor 69$. Mooi ontwerp, no date en miyota automaat. Dus in de cart.

Toen zag ik dat er nog 50$ bijkomt voor verzenden. En dan nog zo’n 25% belastingen. Dus ik kon m weerstaan.

Fast forward 9 minuten en besteld… :sweat_smile:

22 likes
1 like

Cool Mick :sunglasses: I like

1 like

Sorry, in mn enthousiasme even vergeten dat we een groot incoming topic hebben…

4 likes

En als 69 dollar je te weinig is, kun je m altijd nog op ebay bestellen… :sweat_smile:

1 like

Leuke timex.

Hodinkee imploded…

1 like

Goeie keuze!
Destijds voor de volle pond gekocht en vond het toen al al leuk horloge, kun je nagaan voor de prijs waarop jij hem hebt bemachtigd :grin:

3 likes

Dankzij jouw topic gisteren gekeken en getwijfeld. Vanochtend dacht ik, ik ga het toch maar doen voor deze scherpe prijs. Echter, de prijs is weer aangepast :man_shrugging:t3:

Volgens mij ben je 1 van de leden van het eerste uur van horlogeforum.nl - op 7 december 2005 al - @Mick. Chapeau! :smiley: :hugs:

1 like

O, sorry, @Mick, maar uiteraard Van Harte Gefeliciflapstaart met deze werkelijk prachtige Timex Waterbury Hodinkee versie. :heart_eyes: :sunglasses:

1 like

120$ was ie eergisteren ook. Volgens mij was het iets van een ‘flashsale’. Kreeg de tip via een Timex fb site. Sinds een jaar een paar Timexen gekocht. Gewoon leuke horloges voor echt weinig. Er zijn nl vaak aanbiedingen. Zou het gewoon in de gaten houden.

2 likes

Gek trouwens, want @Jesus geeft in het Timex only topic aan dat ie nog wel voor 69 staat.

2 likes

Inderdaad, maar dat was gisteren. Nu is die aangepast naar $120.
Hoe meer mensen er naar kijken, hoe hoger de prijs.
Uiteindelijk bepalen de algoritmes de prijs. :rofl:
Dit fenomeen van beprijzing zie ik ook vaak bij Amazon.

4 likes