Mijn beste,
Een mooie binnenkomer!!
Goed om je hier dan ook bij “HorlogeForum” te mogen verwelkomen.
Orologio Signaturis Temporis.
Mijn beste,
Een mooie binnenkomer!!
Goed om je hier dan ook bij “HorlogeForum” te mogen verwelkomen.
Orologio Signaturis Temporis.
Welkom! En prachtige horloges!!!
Welkom
Welkom op het HF Jerome !
en goeie smaak hoor, proficiat !
grt. Gerard
Welkom Jerome, en mooi om te lezen dat je nog steeds content bent met de Tissot en er zelfs een broertje bij hebt genomen!
Welkom, leuke intro en fraaie klokjes
Welkom! En groeten uit een ander deel van Twente!
Welkom ! Mooie horloges al in je collectie.
Zooooooo, lekker binnenkomen met twee van die mooie Tissots! Mooi man.
Welkom, enne…het zal wel niet bij die twee blijven ben ik bang…
Grt. Marco
Mooie Tissot klokjes! Welkom en nog vele maanden leesplezier
Onwies !
Donders mooie Tissot’s.
Gefeliciteerd en welkom !
Content is wel een understatement. Sinds de aanschaf van mijn Gameboy Advance in 2001 ben ik niet meer zo blij geweest bij de aankoop van een product. Begin december stond ik echter nog wel raar te kijken. Het horloge was niet meer opgewonden en ik moest de tijd opnieuw instellen. Voorzichtig trok ik aan de kroon en pardoes liet de stem los. Ik heb snel een horloge-gereedschap-set met kast-openers gekocht om te zien wat de schade was. Gelukkig bleek het mee te vallen. Er zit een klein klemmetje die de stem op zijn plaats houdt. Daarna kon ik weer opgelucht adem halen.
Ik ben er ook wel een beetje bang voor. Ik ben niet van plan een ware verzameling op te bouwen, want horloges kosten toch wel een rip uit je lijf. Maar tegelijkertijd ben ik wel gevangen door het horloge-virus. De tijd zal het leren …
Welkom!
welkom Jerome; opletten met dat virus he. Mooie Tissots trouwens!
Hallo Allemaal,
Kan iemand mij hierbij helpen ik heb een horloge waarvan ik het exacte model niet op google kan vinden.
Graag zou ik meer info over dit horloge willen verkrijgen.
Merk: Tissot Navigator en meer weet ik niet.
@mp2025 wellicht kan je hiervoor beter een nieuw topic openen in plaats van een bijna 9 jaar oud topic omhoog halen. Daarnaast zal het ook handig zijn om goede foto’s van de voorkant, achterkant etc van het horloge bij je bericht te plaatsen zodat de kenners weten waar ze naar moeten zoeken.
Welkom en mooie horloges.
Bedankt voor de tip heb het geprobeerd maar de foto’s kon ik niet uploaden.