NA Tissot navigator Lemania cal.1341

Smaken verschillen inderdaad. Het heeft alles te maken met perceptie. Maakt het ook leuk. @Climholland heeft mij ooit zover gekregen dat ik sympathie kreeg voor een Cartier. Nooit gedacht dat het zou kunnen maar passie is aanstekelijk.

Kijk nog eens goed:

Maar alle gekheid op een stokje. Het is zo. Wat de een mooi vindt vind de ander minder. Amen

7 likes

Mooi hoor!

1 like

Heb er al heel vaak naar gekeken, en er zitten heel fraaie details aan, maar het geheel… nope, daar kan ik niet aan wennen. @JimSoul heeft me ook al vaak geprobeerd te “bekeren” maar dat is hem ook nog niet gelukt :innocent::joy:

Het gekke is dat een ref. 45509 zoals @Fritzer heeft nagenoeg dezelfde kast heeft, en bij die werkt het voor mij wel, dat vind ik een ongemeen fraai horloge. :sweat_smile:

Precies, was ook absoluut geen kritiek op jouw aanwinst, nogmaals heel veel plezier ermee :+1:

1 like

Of de cal.5012. Net een andere kast maar een groot verschil.
Wel een horloge wat ik erg graag draag. Omdat die dial me blijft verrassen

9 likes

Dat is zeker een hele mooie aanwinst.

1 like

Ref. 45509 heeft ook een cal. 5012 :wink:

Maar die wijzerplaten zijn inderdaad heel bijzonder :ok_hand:

1 like

Heel mooi ,ik zou ook voor leer gaan :star_struck:

1 like

Super mooi.
Kan niet aan die cartier tippen hoor. :joy::joy:

1 like

Mijn exemplaar. Wel erg dikke kast.

6 likes

Veel plezier met deze mooie aanwinst.

1 like

:joy:

Mooi! Maar met deze diameter is een dikkere kast wel fijn toch?

Is écht dik

Grappig hè… hier juist andersom. Een beetje funky en sportievere / dikkere horloges vind ik altijd het mooiste op staal…

2 likes

Mooie aanwinst.

1 like

Ik meestal ook hoor, maar niet bij ieder horloge. Deze vind ik leuker op leer.

1 like

Ik ook :sunglasses:

1 like

Ik heb ze beide de 45500 en 45501.
Beide behoren tot mn favoriete Tissot jaren ‘70 chronos.

Wat @acour_jeroen zegt klopt wel, de 45500 heeft écht een dikke kast, echt een brok staal… waar de 45501 wat slanker is. Beide zijn in mijn ogen prachtig op hun eigen manier.

Ze worden vaak met elkaar vergeleken, maar in mijn beleving zijn het echt andere horloges.

5 likes

Prachtig horloge, bedankt voor dit topic.
Veel plezier met deze mooie aanschaf.

1 like

Prachtig :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like