Klinkt als een mooie reis die je gaat maken! En dat vergezeld van deze PRX. Gefelicteerd met beide!
Fijne reis! Ik wist niet van deze variant, cool, dit wil ik nu ook hebben
Goede reis
En gefeliciteerd met je blauwe NA
Top, heel mooi bij eender welke pols hoor. De parelmoeren versie staat ook nog op de wenslijst. Heb een groene quartzvariant waar ik uitermate tevreden mee ben. Het is by far mijn meest bepotelbare horloge. Ik doe het soms af om de achterkant (machinaal mooi afgerond en satijnglad) en de band te bepotelen. Precies een fidget toy. Zo leuk afgewerkt.
Heel leuk. De maat staat je perfect. Fijne reis.
Erg mooi! De maat staat je goed. Fijne reis!
Gaaf horloge, en een fijne vakantie!
enige jammere is toch dat je hier nooit andere bandjes op kan zetten, stoort niemand dit ?
Gefeliciteerd en fijne vakantie!
Ik vind hem je heel goed staan, terwijl de gewone blauwe PRX van mijn vrouw op mijn 17cm pols heel smal aanvoelde.
Het stoort mezelf eigenlijk niet, omdat ik een daily graag op staal draag. En wellicht komen er in de toekomst ook de lederen bandjes voor de 35mm versie. Al vind ik het een mooier horloge op staal.
ow cool, wist ik niet. maar die moet je dan via tissot kopen ?
nee klopt, bij dit horloge maak je gewoon de keuze dat staal het beste erbij past. is ook een hele mooie band overigens.
zover ik heb gezien passen tot nu alleen nog de tissot bandjes maar die zijn eigenlijk geweldig geprijsd!
Super mooi! Heel gaaf, geniet ervan, en ook de reis!
Mooi , gefeliciteerd en geniet van jullie verlof