NA toch wel gaaf

Proficiat met je mooie aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier
Hij is echt gaaf

1 like

inderdaad,
draag hem met plezier

1 like

Ja, zo’n Pluton lig ik ook wel eens te loeren; van harte!

1 like

Gaaf horloge. Deze kende ik nog niet. Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met je Breitling, je moest er mee aan de slag maar dan heb je ook wat. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Ja, ook altijd wel leuk om er wat moeite in te steken. Kon helaas niet de originele bezel retainer vinden. Ik heb op een andere van Breitling gegokt met dezelfde diameter. Lijkt voor als nog goed te gaan.

1 like

Ben ook echt verbaasd over de kwaliteit van het bandje voor het geld. Weet niet hoe die er over een paar maanden uitziet maar valt te proberen.

Voor wie wil

Als je het horloge ooit aan iemand wil verkopen die bij 44 painfbat JWF heeft gezeten, dan hou ik me aanbevolen.

2 likes

Respect zeg. Wilde zeggen wat gaaf maar ik kom niet op het juiste woord.

Heb mij gelijk verdiept in dat conflict en het moet zenuwslopend geweest zijn. Als ik het goed heb 9 Nederlandse militairen omgekomen. En nog steeds loopt het niet lekker daar…

1 like

Gefeliciteerd met deze Breitling!

1 like

Gaaf, mooie plaat ook! Heb een zwarte gehad. Zou er graag nog eens een hebben met zwarte bezel, al dan niet de versie van Chronosport. Het is een heerlijk dragend horloge, door de korte lugs.

3 likes

Wauw, zwart is ook heel mooi! Gave foto ook :ok_hand:
Met zwarte bezel heb ik ook voorbij zien komen. Denk dat ik zwart met zwarte bezel wel de mooiste combi vind.

Best een gaaf horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi hoor. Dit was ooit eens mijn eerste echte horloge wat ik nieuw kocht. Spijt van dat ik hem niet meer heb.

1 like

Veel plezier met deze mooie aanwinst!!

1 like

Wat een mooi horloge. Nog nooit eerder gezien. Veel plezier met deze nieuwe aanwinst :+1:t3:

1 like

Wat een coole Breitling.
Ik wens je veel draagplezier met deze fraaie NA

1 like