Nou nog maar een keer dan: mooi hoor, gefeliciteerd
Knap horloge, proficiat!
Gefeliciteerd met deze toffe Astron Jan
Mooie nieuwe aanwinst, veel plezier ermee!!
Strak horloge, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Mooi horloge. Geniet ervan!
Gefeliciteerd Jan
Prachtige GADA!
Mooie weer Jan! Gefeliciteerd
Top! Veel plezier ermee!
Proficiat!
Ben een Seiko noob; maar waar verwijzen die ārandomā letters naar in de rehaut? Serienummer?
Die letters hebben te maken met checken van de ontvangst van het radiosignaal, time zone settings etc. Nogal ingewikkeld, maar eigenlijk heb je er geen omkijken naar.
Seiko titaan is toch gewoon pin & collar?
Gefeliciteerd, hoor, maar WTF.
Inderdaad pin & collar. Schakeltje toevoegen was zo gepiept. Deze band heeft geen halve / tweederde schakels dus het was of te krap, of te los. Dan mis je toch een fijnverstelling. Niks aan te doen.
Gelukkig heeft de Astron snel een goede bestemming gekregen
Aaaaahhhhhh⦠Ik dacht al⦠Ik moet nog even aan de koffie, ik interpreteerde het zo dat je het niet voor mekaar had gekregen, maar het is gewoon dat de pasvorm maar niet optimaal werd.
Van harte gefeliciteerd met je Astron : Jan ! Een win win situatie lijkt het danook wel !
Prachtig
Gelukkig lukte het bij mij wel. Anders had ik hem weer snel door verkocht.
@Fate_Amenable_To_Change, wanneer denk je, gaat Seiko de eigenschappen van dit voortreffelijke horloge, zoals solar charge, eeuwigdurende kalender en eventueel zelfs radiobesturing op de GS quartz toepassen? Op de Chronomaster zit het al . Het probleem zit misschien in de " doorzichtige" wijzerplaat. Die moet wel GS-waardig worden. Citizen heeft daarvoor een mooie oplossing gevonden.
Tragische zaak zeg! Gelukkig is het goed opgelost.
Geniet ervan Jan!
Gefeliciteerd
Echt een heel mooi horloge, met dus een tragische kant voor de eerste eigenaar en een komische zijde voor de huidige: hij past!