Een tijdje terug kwam ik voor het eerst dit voor mij onbekende merk tegen. Ik ben overstag gegaan om dit horloge te kopen vanwege de specs met een fijne 39mm, mooie bezel en de gave wijzerplaat. Model is de AC14 charcoal, toepassende naam als je de wijzerplaat ziet. De wijzerplaat verandert mooi, al naar gelang het licht dat erop schijnt.
Na aankomst gelijk maar de bracelet eraf gehaald. Deze is echt niet fijn, en zal zijn werk uitstekend doen in een ontharingssalon. Bandje dat er nu opzit oogt veel beter, vind ik. Alles geleverd met een mooie doos en een watchpouch.
Mijn beste,
Onbekend, maakt onbemind!!
Een inspirerende aanwinst, dan ook.
Ik wens je er een mooie tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Leuk, gefeliciteerd.
Kende het merk nog niet.
Mooi horloge met verassende details, gefeliciteerd!
Nice , gefeliciteerd
Leuk horloge, gefeliciteerd, ik kende het merk ook nog niet, toevallig lees ik net dit aBlogtoWatch Trematic AC 14 Giveaway Winner Announced; Enter Now To Win In Our Strond Giveaway | aBlogtoWatch
Ook mooie kleur.
leuke aanwisnt, doet me denek aan Yema…veel plezier.
Mooi, veel plezier ermee!
Leuk horloge met mooie wijzerplaat. Jammer dat de stalen band niet naar tevredenheid is, is het echt zo erg?
Veel plezier ermee.
Mooie NA!
En de wijzerplaat is ook mooi!!
Mooie aanwinst
Die is inderdaad erg vervelend. Constant aan het trekken. Maar sowieso vind ik het bandje dat er nu op zit, beter passen. Dus geen probleem. En bovendien hoef ik nu niet bang te zijn voor beschadigingen op de band.
Nooit van gehoord. Wel een heel mooi klokje
Nieuw voor mij. Bijzondere wijzerplaat. Gefeliciteerd met deze verrassende NA
Helemaal niet verkeerd. Ik had ze ook bezocht n.a.v een reclame.
Gefeliciteerd, vele fijne uren toegewenst!
Heel mooi!
Proficiat, mooie plaat ook.
Maar zitten er nu al zoveel krassen op de kroon of is dat een vette veeg?
Gefeliciteerd met deze NA. Dat reliëf .
Dat moet een vieze, vette veeg zijn.