NA: Tudor Black Bay 58 Blue

Erg mooi, gefeliciteerd met deze mooie Tudor

1 like

Mooi hoor :clap:t2:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Proficiat! Erg fraai, mooi formaat, knap uurwerk :+1:

1 like

Staat mooi idd in de collectie, overwegend veel zwart. Naast de iwc portuguese blue die ik in het voorjaar van @Bauhaus overgenomen had, niet heel veel kleur.

Formaat is echt top! Heel aparte kleur blauw, niet te vergelijken met de kleur van andere horloges.

2 likes

Mooi! Hoe is de uitlijning van de bezel? Deze zit er bij veel toch net een tikje ernaast.

Daar is schaap citroen van op de hoogte. Voorafgaand aan de uitlevering kijken ze de horloges nog heel goed na. Deze is perfect. Ook de beschadigingen op de wijzers, wat je vaak terug hoort, is bij deze minimaal tot ver te bekennen. Echt een mooi exemplaar.

1 like

Super mooi, heel veel plezier er mee!

1 like

Wat een mooi ding!
Deze is een hele grote kanshebber voor mijn eerste echte grail :star_struck:

1 like

Laat je snel op de lijst zetten! Je kan er altijd vanaf zien zodra hij binnen is.

Anders moet je straks een premium betalen bij een van de bekende grijze dealers.

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig horloge. Ik sta voor de zwarte op de lijst, maar elke keer als ik een plaatje van de blauwe voorbij zie komen toch weer lichte twijfel :stuck_out_tongue:

1 like

Beiden zijn super :slight_smile: voorkeur voor blauw ivm veelzijdigheid van het horloge. Je kan het overal bij dragen.

1 like

Hele mooie collectie!

1 like

Mooie aanwinst, proficiat.

1 like

Heel fraai en lekker via dr normale kanalen, het kan dus nog prima!

1 like

Heel gaaf horloge en in de perfecte maat :+1:

1 like