NA: Tudor Black Bay GMT

6 likes

Die ene mm maakt het verschil niet denk ik. De dikte is meer iets om over na te denken. Ik
vond het formaat zeker goed te doen.

1 like

Op deze foto lijkt het net een coke bezel :stuck_out_tongue:

1 like

Is het maar 1mm joh? Hij droeg een flink stuk groter dan de SD4K voor mijn gevoel.

1 like

De hele kast/opbouw van BB’s maakt dat het groter lijkt vgl Rolex

2 likes

Lekkere kleuren hoor

3 likes

Jep draagt relatief groot. Dat was ook de reden waarom ik destijds mijn zwarte Black Bay 41 weggedaan had. En kijk me hier nu zitten

2 likes

Deze in BB58 formaat is volgens mij een dikke win

2 likes

Draagt optisch iets kleiner dan een standaard BB door beveltje aan onderzijde van de kast… ietsje

2 likes

Gefeliciteerd. Goede keuze. Ik vind hem zelf op geen enkele manier te groot.

1 like

En het is een vrij hoog horloge, 14.6mm. Maar schijnt door de caseback beter te dragen dan de reguliere BB41.

2 likes

Nagegenoeg geen verschil met de BB41. Het is inderdaad zoals @bordewolf zegt enkel het kleine afgeplatte hoekje onderaan de case die anders is. Idd vooral optisch een (licht) ander gevoel

Uit de oude doos:

2 likes

Instant buy voor velen gok ik

1 like

Oh dat is een interessante optie in het rood, kun je misschien in het Tudor Only wat pics dumpen

1 like

Doe eens gek… bestel een blauwe en een rode :upside_down_face:

2 likes

Even zoeken, ik heb afgelopen zomer veel gepost.

1 like

Check :point_down:t3: Ik zou het durven :sun_with_face:

7 likes

Congrats :tada:

1 like

Supervet, helaas net als velen is de lug2lug voor mij veel te groot :frowning: Misschien toch een keer de Steinhart 39 GMT proberen…

1 like

Gaaf! Wellicht dat mijn Bronze blue Er nog een keer uit gaat en de gmt er voor in de plaats komt

1 like