NA: Tudor Black Bay GMT

Tja wat zal ik zeggen, jammer dat je tijdens het rijden het nodig vond een foto te maken, domper op het verhaal. Verders een mooi horloge. Hoop niet dat we die in de blauwe hoek gaan vinden alszijde een fixer upper na wat flinke schade.

1 like

Was dit een occasion? Van Baal voert geen Tudor toch?

Klopt helemaal, was een occasion met en lederen en stalen band.

1 like

Prachtig.

Man het is een Tesla, die rijd zichzelf.

1 like

Nou nou niet zo dramatisch en hij is veilig thuis gekomen…ik ook trouwens ook -)

1 like

thanks heb de 6767-F besteld met een extra tip. We gaan het zien!

1 like

https://www.watch-tools.de/tools/bracelet-tools/bergeon-springbar-tool-6767-super-four.php

Jawel want je hoort niet je telefoon te gebruiken achter het stuur. Ik heb van dichtbij meegemaakt wat daar van komt. Ik heb hem nog net niet hard uitgelachen op de brancard. Was zonde van de boom.

Goed je heb natuurlijk gelijk, en een ongeluk meemaken of zien dat wensen we niemand toe. maar zoals gezegd (en op foto) handje was aan het stuur en ik stond op de autopiloot en was gewoon even vol van de nieuwe aanwinst Goed einde betoog - ik zal me leven voortaan beteren.

2 likes

Tip: plak eerst je lugs af met tape voor als je per ongeluk uitschiet. Zo hou je je lugs netjes :+1:

Geniet van je NA

Wat een drama man
Domper op het verhaal ik ga stuk hahaha :rofl: :rofl:
On topic mooi horloge en echt veilig rechterbaan, autopilot en 1 hand aan het stuur.

1 like

Prachtige aanwinst :+1:!

bla bla bla… pas op dat je roc niet afzakt…

Geniet er van! Super mooie klok.

Denk eerder dat Mijn broek afzakt van moraalridders als jou

1 like

oh sorry ben je nog steeds aan het woord. De topic eigenaar had correct gereageerd en we hadden het erbij gelaten totdat madam met de roc even wilde doorgaan, hoe bedoel je de moraal jonkvrouw…

Geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

Schit-te-rend !!!:heart_eyes::heart_eyes:
Erg veel plezier ervan.

Ik heb eerder de keuze precies andersom gemaakt. Maar beide zijn prachtig! Veel plezier ermee!