Die Breil is ook wel fraai
Dit is wat HF zo leuk maakt, even op en neer naar Friesland rijden om iemand blij te zien worden van ‘mijn’ prachtige Pelagos. Helemaal fijn! Dank je wel voor de gastvrijheid Leo (@Dr.Doc). Sorry dat de espresso over de keukentafel gooide, dat deed ik uiteraard niet expresso … maar dat heb ik denk ik wel weer goedgemaakt door de band voor je op lengte te maken.
Wens je veel draagplezier Leo enne als je hem ooit weer wegdoet, laat Peter (@Kendo) maar lullen… dan bel je mij gewoon even want ik sluit niet uit dat er in de komende maanden een moment komt dat ik denk: “Verrek ik mis iets!”
Fijn weekend. Oh, enne hoe laat is het?
Ja erg mooi horloge, zoals geschreven heel veel plezier van gehad ondanks dat het in HF ogen een B merk is.
Ga ik ook zeker nog dragen, de liefde is nog niet over.
Nogmaals dank Remco!
En terugkopen kan altijd, mits de prijs juist is
Ik betaal dan wel in kwartjes Leo! Tjonge, wat een gesjouw…
Leuk verhaal, mooi horloge! Veel plezier ervan.
Gefeliciteerd met de Pelagos! Naast dat hij prachtig is, is het ook een heel fijn horloge om te dragen. Ik kan het weten… Ik heb hem ook.
Geel, Paars, Groen!!!
Dat is 'ie zeker! Ik heb hem - ondanks dat de reclame er op aandringt van niettes - even mogen aanraken vanmiddag. Ontzettend leuk horloge, lekker op de pols ook. Draagbaar!
En stinken …
Gefeliciteerd met deze kanjer .
Gefeliciteerd! Heel veel plezier ermee!
Hele goede keuze!
Probeer het telkens weg te gooien, maar de wind hè… 't waait gewoon weer terug.
Mooi verhaal en natuurlijk een fantastisch horloge!
Geniet ervan!
Proficiat !! Erg mooi horloge. Veel draagplezier met deze duikert.
De blauwe is ook prachtig
Hele gave aanwinst, genier ervan!