Mooi, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Osman! Had de 39mm Tudor ook maar vierkante lumeplots. Die maken ‘m cool👌
Waar zijn de wristshots?
Jokkebrok! Je had ook een monster, twee andere Seiko’s, een Oriënt Mako en een g-shock.
Gefeliciteerd met je zevende echte horloge!
Ik moet voorzichtig zijn met wat ik hier echte horloges noem, bij deze twee wist ik zeker dat het wél kon, vandaar.
Bedankt iedereen!! Mooi om te zien dat jullie het allemaal een goede keus vinden.
@Watch2Morrow Het was iets te donker voor een mooie wristshot, komt er binnenkort aan
Prachtig en cool horloge , gefeliciteerd met je aanwinst.
Gefeliciteerd met de aanwinst. Geniet ervan!
Zelf ben ik am een tijdje op zoek naar een blauwe variant. Dus hoop echt dat ik het een keer tref
Heel mooi, wil ik ook wel hebben.
Gaaf man!
Enjoy!
Topkeuze. Geniet ervan! De 25600TN is al enkele jaren mijn favoriete watersport/vakantie horloge. Een hele fijne rakker…
Dat is een prachtig horloge! Echt een mooi aankoop. Gefeliciteerd.
Erg mooi staat zeker nog op mijn lijstje.
Ga er van genieten.
Als je een sinds 1881 onafhankelijk opererende horlogemaker die vrijwel alles in house doet en twee volledig nieuwe uurwerk-technologieën heeft gepionierd geen echte shizzle meer mag noemen, dan vrees ik het ergste voor Tudor.
Ik stel voor dat je het gewoon lekker een echt horloge noemt als het de tijd autonoom weergeeft. Als je er dan ook nog schik in hebt om het te dragen is het helemaal een feestje.
Veel plezier met deze lekkere stevige no nonsense duukert.
Prachtige aanwinst! Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd !
Ja prachtig horloge.
De blauwe heb ik ook naar mogen kijken, super mooie kleur. Ze hebben 'm op voorraad in Den Haag als je geïnteresseerd bent
Erg fraai hoor. Lekkere maat ook. En een fijne aankoopervaring, top. Enjoy!
Congrats.
Super aanwinst & een goed merk
Veel plezier!
Gefeliciteerd . Prachtig horloge. Geniet ervan !