Haha dat is waar.
De vraag is of de 21 afwijkt van alleen de 22 of ook van andere 21’s!
Eenmalige foto. Never ever meer samen.
Haha dat is waar.
De vraag is of de 21 afwijkt van alleen de 22 of ook van andere 21’s!
Eenmalige foto. Never ever meer samen.
Mooie aanwinst … past prima en zeker in de style
Tis dat ze helaas last hebben met dat geneuzel om eraan te komen anders wist ik het wel.
Veel plezier ermee
Ik heb me er duidelijk niet genoeg op ingelezen… Is er een verschil tussen MJ21 en 22?
Afgezien van de achterkant met de aanduiding M.N. 21 /22 en dat er van de MN21 maar circa 1000 geproduceerd zijn voor 1.5 maand verkoop, is de lumepip bij de MN21 ingelegd en bij de MN22 niet. Althans zo lijkt het.
So! En wat voor een NA.
Draag hem met plezier en zodra je hem zat bent doen we weer een biertje?
Totale depreciatie🙈
Eine Buchstabe
Ik denk dat dat een factor 5 te veel is
Tijd voor een 24-uurs update…
Klik is er (in tegenstelling tot de Ranger), er moet wel een andere band op. Erika of een mooie grijze nato. Draagt ongelooflijk licht en comfortabel Zowel de Sub no-date als de SPB179 komen in de gevaren(blauwe) zone
Erg fraai horloge
Maar zie het toch niet echt voor me op mijn bonenstaakjes. L2L richting de 50mm toch?
Lekker!!
Hier op 16,5cm, valt mee. En een duiker mag van mij ietje groter tonen…
Dan zou ik voor Erika Mn straps gaan! Zijn heerlijke bandjes👌
Al besteld
Een week op de pols, en wat een fijn horloge is dit. Draagt kleiner dan de 42/22/51 zou doen vermoeden. Licht (want titanium), oneindig comfortabel door velcro Nato bandje, zorgeloos want geheel geborsteld. Move over no-date Sub, de FXD is een blijvertje.
Altijd mooi als een horloge zo goed bevalt
Van het hele Tudor modellen gamma, is dit met afstand de tofste. Fantastische NA, gefeliciteerd!