Is al gebeurd…zelfs even om de pols gehad Vond 'm heel erg fraai.
Op jouw foto’s vind ik de tint wel weer mooi. Ik weet niet of dit komt door lichtval of dat ze de tint hebben aangepast.
Maar toen ik em zo n 2 jaar terug bekeek op n zonnige dag vond ik de tint te licht voor mijn smaak.
Beetje onderstaande ter vergelijking.

Lastig te zeggen idd…ik weet wel dat ik een te lichte kleur blauw danwel té metallic zelf niet mooi had gevonden. Ik was erg verrast door de mooie kleur blauw zeker icm de donkergrijze kleur van het titanium.
En ik vond de grijze tint vh titanium kleur juist weer lichter dan van sommige andere klokken
Maar als ik jou was zou ik hem ook eens in daglicht of dichtbij raam gaan staan op een zonnige dag om een completer beeld v te krijgen.
Het kan gewoon zijn dat mijn gevoel vh blauw anders is. Wou het alleen maar even aankaarten mocht t je niet zijn opgevallen. Ik kwam door de foto’s namelijk behoorlijk ‘bedrogen’ uit. Dacht leuk een blauwe titanium tudor tov mn zwart stalen dweller. Maar helaas, het werd dus ‘maar’ de zwarte versie… Ook geen straf
Komt goed…ik heb een prima eerste indruk gehad met de Pelagos om de pols.
PRachtig horloge @flieger63 !
Bij mij staat ie op de shortlist… prachtige combi van texturen en kleuren en de kroon links is een leuke extra
hele mooie klok. proficiat
Vergeet ook de lume in de keramische bezel niet
Ik zie dat er al een foto van in dit draadje stond ; maar blijft toch mooi

Hoe houd de titanium kast zich? Bekrast dit snel? Of krijgt dit een mooie gebruikte look? En de kroon aan de linker kant lijkt mij ideaal hoe is dit in de praktijk?
Ik heb het horloge al niet meer !
De band zou van gr 2 titanium zijn wat niet bepaald hard en krasvrij is !
De kast zelf weet ik niet , al krassen de pushpins vrij snel bij band verwisselen ,
Een van de mooiste horloges van dit moment wat mij betreft en draagt heerlijk !
Waarom deed u deze weer weg?
Tja , dat vraag ik me nu nog af !
Zou best kunnen dat ik er nog een terug koop
!
mooie klok, zijn die nummers op de achterdeksel gelimiteerd ?
De Tudor Pelagos is niet gelimiteerd, wel krijgt elk horloge een uniek (volg)nummer…