NA Tudor Pelagos

Gefeliciteerd met een fantastisch horloge!!

1 like

van harte met je nieuwe aanwinst , blijft mooi en staat ook op mijn lijstje :yum::+1::+1:

1 like

:pray: dank voor de mooie woorden!

Gefeliciteerd.

1 like

Dank!

Van harte gefeliciteerd. Hoe werkt de kroon op links in de praktijk op de rechter pols🤔

2 likes

Dank je wel!
Als ik een horloge wil verzetten, dan haal ik die van mijn pols. Ik ben rechtshandig en draag de Pelagos dus links en “prikt” de kroon niet in mijn huid.

Als jij aangeeft waar een blauwe LHD ligt, ga ik gelijk kijken :wink:.

2 likes

Koop een zwarte lhd en ik regel dat hij blauw wordt. Deal? :rofl::wink:

2 likes

:+1:t2: :facepunch:t2:

2 likes

Mooie aanwinst deze Tudor

1 like

Dank! Draagt erg fijn dankzij titanium en de fijnafstelling.

Hoe bevalt die LHD? Wil er ook een aanschaffen maar weet niet in hoeverre zo’n LHD mij gaat tegenhouden omdat de kroon aan de andere kant zit (sorry, ik weet het… hebben ze een naam voor geloof ik :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :face_with_peeking_eye:)

1 like

Ben gelukkig niet de enige :sweat_smile:

Heel goed. Deze kroon prikt niet in de pols. En die fijnafstelling blijft geweldig. Ik zou hem wel gaan passen, want het is stevig horloge qua formaat. Ik heb een18,5 cm omvang pols, soms 19 cm

1 like

Qua draagcomfort juist een pluspunt, steekt de kroon niet in je hand. Alleen het verzetten van de tijd is even wennen, met links.

2 likes

Ik denk dat bij opwinden, datum/tijd aanpassen het de voorkeur verdiend om een horloge van de pols te halen…
Bijnamen zijn lefty en LHD (left hand drive).

1 like

Eens, daarom ook; even wennen met de andere hand te bedienen. Maar ik vind lefty’s juist fijn!

1 like

Yep!

2 likes

Jup buiten dit geen opmerkingen :ok_hand:

1 like