NA: Uit de stickers

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze vooraanstaande aanwinst!!
Ik wens je er vele smaakvolle momenten!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Gefeliciteerd, genieten maar!!!

Da’s een hele mooie, geniet er van!

1 like

Mooi. Van harte!

1 like

Dank alle!! Deze Air King is meteen uit de geboorte maand van mijn zoon. Mede daardoor extra speciaal.

4 likes

Die herken ik wel ja!!:grinning:

Stylish! Doet me op de 1 of andere manier (alhoewel de serie eerst een Omega om de pols van Don en daarna een gesponsorde JLC Reverso) aan Mad Men denken…

1 like

Mooie klok, gefeliciteerd. Mijn eerste echte klok was ook een nieuwe Airking, al is dat 27 jaar geleden, dus dat was een ref 5500. Na 13 jaar verkocht, want 34mm is voor mij echt te klein.
Deze is 40mm, dus helemaal top !!

1 like

Ik vind hem ook zeer geslaagd hoor. Mooie subtiele accenten in groen en goud. Prachtige klok en veel draagplezier gewenst.

1 like

Ik vind hem geweldig!!!
Veel plezier er mee! :+1:

1 like

De eerste keer dat ik hem zag dacht ik nog van wat is ie lelijk met dat groen, geel en goud.
Maar nu al menig keer langs zien komen en op Schiphol bekeken te hebben vind ik het nu toch wel een mooie hoor.

Geniet ervan, mooie aanwinst.

1 like

van harte!!!
lekker anders

1 like

Schitterend horloge , zelfs met slechte belichting, :smile: Geniet ervan .

1 like

Proficiat met deze gave aanwinst! In het begin moest ik er erg aan wennen, maar ga hem steeds meer waarderen!

1 like

Ik vind hem wel iets hebben, hoor.

1 like

Hier wat foto’s

5 likes

Mooie Airking Thijs, best mooi in z’n eenvoud, veel draagplezier toegewenst :thumbsup:

1 like

Geniet van je aanwinst.

1 like

Nice hoor Thijs en lekker belangrijk wat een ander ervan vindt.

1 like

Prachtige horloge! Mooi in z’n eenvoud en strakke lijnen. Veel plezier ermee!

1 like