Heerlijk monster heb je daar.
Ik heb hem via JK Watchstore gekocht
Inderdaad 3 aan de 6 kant en 5 aan de 12 kant
Hoppa, mooi man!
Draag jij pakken?
Schitterend horloge! Veel draagplezier
Heel mooi ding, ik begrijp dat je deze niet zomaar bij elke Rolex dealer kan ophalen?
Niet zomaar nee, de date versie heeft een wachtlijst helaas
Gefeliciteerd! Een mooi horloge!
Dat hebben ze allebei. Toen ik op de wachtlijst ging vertelde ze mij dat de No Date juist een langere wachtlijst heeft.
Poeh die lume…
Mooi horloge. Begrijp dat die op je verlanglijst staat
Van harte! Maar door dat eerste plaatje loopt het bloed nog uit mijn ogen en is mijn hartritme danig van slag…
Toen ik het eerste plaatje in het topic zag dacht ik; HA! Wat leuk, hij doet gewoon lekker zijn eigen ding.
Het stelde me teleur om de 100.000ste Submariner op HF te zien, maar ik kan me wel voorstellen dat hij er blij mee is.
Ik zag je grijns toen je de 14060M om had en naar de drilled lugholes keek en zei: dit is de ultieme toolwatch …
Kwestie van geduld dus.
Dat…is de ultieme toolwatch. Buiten in het bos. Ondersteboven hangend aan een berg. Wanneer ik moet overleven in de rimboe en zelf een boog aan het snijden ben van berkenhout om dat heerlijke hertje in de verte te grazen te nemen wil ik een Submariner om.
Wanneer ik mij aansluit bij de piraten in Somalie om te zeeroven…raad eens wat ik dan wil dragen?
Ik vind het ook de ultieme toolwatch Jeroen, afgeragd op een vale NATO. Als polssieraad heb ik liever iets met edelmetaal.
Een afgeragde Sub op een vale nato…
Doet me denken aan die bekraste GMT van die Vietnam veteraan.
Lijkt me ook heerlijk maar is niet aan te komen.
Ze polijsten hem nog liever stuk en dan gaat hij alsnog voor 5-6 K.
Gefeliciteerd! Veel plezier ervan!
Nog een icoon welkom op het forum