NA + unboxing The Watch Stand Watchroll

Zijn Döner rolls ook toegestaan? Schijnt ook aardig wat verschil in te zijn onderling.

3 likes

Nee, maar die wil ik wel reviewen. Ik PB je mijn adres even.

6 likes

:joy:

In die twee weken vakantie had je de klimop toch even kunnen knippen? :wink:

2 likes

Ik ook wel. Ik overweeg de Bosphorus. Maar is dit niet gewoon een gerebrande watch roll van Bosphorus oid? AWCO heeft ze ook gewoon met hun label erop.

1 like

Waarom deze opmerking?

Omdat ik er nu al buikpijn van krijg

Huisarts is daar goed voor…

Waarom die drie puntjes?

Ik vond je opmerking nergens op slaan, daarom.

Ik gok dat 9 van de 10 uit dezelfde fabriek komt, maar dat Bosphorus ze wel zelf maakt.

Ik zal zelf nog eerder een kaasschaaf aan een elektrische tandenborstel tapen om mijn zak te scheren dan dat ik 300 knaken aan een watch roll uitgeef, dus aan mij moet je het eigenlijk niet vragen.

De Bosphorus rollen zien er wel het deftigste uit. :ok_hand:t2:

2 likes

Oh nou daar ben ik écht ondersteboven van. Ik ga dit even een plekje geven.

3 likes

Ga je zeker vinden.

Het zal wel druk zijn daar.

1 like

Ik vind beide geen heel goed idee. Ik wacht stiekem op een collab van TWB en TWS of Bosphorus. Of gewoon een tweedehandsje. Hoewel ik deze wel erg tof vind:

1 like

Dank. Die ga ik naar vrouwlief appen :joy:

1 like

Ja, erg chic. Als je die ergens in huis hebt liggen ziet een inbreker in oogopslag dat het deftig is. :+1:t2: Ik neem aan dat je zulk mooi leer ook niet onderin een gereedschapkist wegmoffelt om te verstoppen.

Edit: Heb jij een gereedschapskist? Ik niet, ik ken daar mensen voor.

Nee, ik heb gewoon een baan. Maar ik kan die roll toch gewoon netjes in de kluis leggen? Die heb ik wel.

2 likes

Dat kan zeker, maar waarom zou je dan zo’n fancy ding kopen als die alleen in de kluis ligt?

Sorry, ik stop. Mijn punt is wel duidelijk volgens mij. :joy:

2 likes

Nou, als je een Billy-kast hebt, dan zou je ze tentoon kunnen stellen? :sunglasses:

1 like