NA: Vacheron Constantin Overseas Dual Time (2e generatie)

Mooi horloge en inderdaad, in meerdere opzichten een verfrissende verschijning.:ok_hand:
Van harte gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

1 like

Ik hoop het😂

1 like

Je snapt m hè? (Voor de zekerheid;-)

2 likes

Een forumtopper dit👍 Proficiat, vind dit persoonlijk mooier dan AP en PP!

1 like

Gefeliciteerd en geniet er van in goede gezondheid!

1 like

Oeps, spontaan een druppeltje in de broek…,

2 likes

Gefeliciteerd! Erg mooi!

1 like

Heel mooi :ok_hand:

1 like

Waanzinnig mooi! Gefeliciteerd!

1 like

MOOI hoor !!

1 like

:scream:

1 like

Een uniek horloge uitgekozen!

Een topper!

Ben blij dat af en toe er eens een niet standaard NA voorbij komt.

3 likes

Gefeliciteerd. Erg gaaf horloge van een mooi merk.
Geeft aan dat een iets drukkere plaat ook mooi kan zijn.

En die snelsluiting voor het wisselen van banden zou op elk horloge verplicht moeten worden.

2 likes

Geen woorden voor, dan dit maar.

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Indrukwekkende aanwinst! Geniet ervan.

1 like

Prachtig horloge!

In deze prijsklasse zou het niet mijn keus zijn maar dat doet natuurlijk niks af aan het vakmanschap.

1 like

Proficiat :+1:
Een prachtig horloge ! En dat je er maar veel foto’s van mag maken en plaatsen :wink:
Veel (draag) plezier ermee

1 like

Wat een schitterend horloge! In blauw ook mijn grail

1 like

image

3 likes

Geweldig, veel draagplezier :+1:

1 like