Van harte, je moest wel wat bijleggen toch hoop ik? Anders word ik gek.
Ik denk maar zo dat dat wel meeviel
Nou…volgens zenith heurt het zo ook…anders hadden ze m vast niet gemaakt. Dat consumenten vinden dat het zo niet heurt doet er volgens mij niet veel toe
Maar is deze datum op 6 ook verkrijgbaar in de 38mm maatvoering?
Super goede keus, zeer onderscheidende horloges. Weer eens wat anders dan ‘het is zwart en rond en misschien geeft de leverancier mij toestemming om er een te mogen kopen …’
Heel veel plezier er mee, I know I would have!
Het gaat om het origineel. En bij het origineel zit t op half vijf, al is op 6 mooier als je het mij vraagt. Vandaar mijn commentaar, is nogal een dingetje bij Zentih lovers namelijk. En doen alsof heritage niet belangrijk is bij iconische merken is natuurlijk gezwets. Daar leven ze op.
Helemaal mee eens. Tis maar net wat je er als consument mee doet
Wat een fantastische deal, gefeliciteerd! Beide schitterende horloges, heel erg begeerlijk Wens je er veel plezier van.
Deze zijn wel echt heeeul mooi!
Wow mooi combo!
Schitterend.
Proficiat en veel draagplezier.
Mooi hoor. Maar waarom twee chrono’s in dat geval en niet horloges die iets verder van elkaar staan. Zeer stijlvol setje!
Mooi Nederlands, ik bedoel Fries, merk. Ik kom uit Dokkum en er uiteraard geweest. Het zijn schitterende horloges!
Hoop ooit eentje aan te schaffen.
Prachtige chrono’s! Heel erg mooi! Met name die Zenith, heel speelse wijzerplaat!
Omdat ze nu toevallig tegelijkertijd op mijn pad kwamen en allebei pareltjes zijn
Die Van der Gang… helemaal verliefd hier.