NA: Vandaag ontvangen

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik kende dit merk nog niet. De dagfunctie staat in ieder geval altijd goed ingesteld :wink:

flauw, ik weet het

3 likes

Mooi horloge. Geniet er vandaag van! Deze voor erbij?
MORGENWERK Zeitmesser

2 likes

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst!

1 like

Congrats.

1 like

Mooi, het hoeft niet altijd “Rolex” te zijn

1 like

Mijn broertje woont in Duitsland niet ver van Oldenburg waar deze horloges ontworpen zijn. Bij een of ander evenement heb ik een standje van hen gezien. Dat is al die tijd blijven hangen.

Vandaag draag ik hem op nylon. Ondanks dat het een flinke klomp is draagt het niet heel zwaar maar voel het wel lekker stevig aan.

Ik ben erg gecharmeerd van hoe de ronde indices mooi gevuld zijn met de lume. De afwerking en hoe het niet opvalt spreekt mij aan.

Ook hoe de band aansluit op de kast door de korte lugs vind ik mooi om te zien.

Misschien toch maar eens kijken of ik mijn “oude” Nikon nog aan de praat krijg voor strakkere foto’s.

1 like

Ik vrees dat ik met een Rolex niet naar buiten zou durven. Dit is goed betaalbaar.

Rubber zou inderdaad ook een mooie optie kunnen zijn. Nu nog maar even op nylon.

Voor mij gebeurt er net te weinig op de dial voor een duiker, maar dat is persoonlijk.

Geniet van je NA, veel draagplezier gewenst.

1 like

Wat een prijzen durven die te vragen. Why…?

Ook behoorlijk aan de maat.

Leuke aanwinst Ts veel draagplezier.

Alleen ik zie hier weer teveel hommage in om m zelf te kopen.

2 likes

Noice!!
Heb er vandaag en de rest van de tijd veel plezier mee.

1 like

Wat dragen we? Vandaag.

3 likes

Maar geeft wel aan wanneer ik werk :slight_smile:

Ik zou hem zelf niet kopen inderdaad.

2 likes

Zitten zeker mooie horloges tussen maar voor zo’n bedrag zou ik andere wensen hebben.

2 likes

Wauw. Nooit van het merk gehoord maar staat me wel aan. Lettertype is spot on voor deze horloge.

1 like

Proficiat, veel draagplezier!

1 like

Geinig horloge, nog niet eerder voorbij zien komen.

Ook handig dat de dag aanduiding altijd goed staat! :joy:

1 like

:+1: :+1: :+1:

1 like