NA: Wéér een GS? Nee, up we GO!

Proficiat! Heel fraai :star_struck:

Ik ben gek op Duitsers. Vooral met grote datum en maanfase :grin::+1:

2 likes

Damn super vet horloge! Geniet ervan!

1 like

Super, geniet er van! En groeten van zijn bleke broer.

19 likes

Nee inderdaad, al heb ik er ook heel veel naast gelegd, wat niet als “upgrade” in aanmerking kwam. Zelfs nog een GS springdrive handwinder.

Deze GO speelde wel op de achtergrond altijd een rol. Hij kwam nu zo voorbij. “Het moest zo zijn”, blijkbaar. :wink:

De liefde voor GS is uiteraard niet weg, het zijn fantastische horloges, maar anders. De sbgx321 is en blijft ook fantastisch. :slight_smile:

2 likes

Leuk verhaal! Veel plz ermee!

1 like

Klasse horloge en een herinnering om te blijven koesteren, erg mooi!

1 like

Broneef… Ik heb het eerder gezegd en ik doe het weer… Hulde voor mensen die best wat ekkies betalen en dan kiezen voor zulke kunstwerkjes in plaats van… Eh… Ja, je weet wel. Geweldig, klasse en nogmaals hulde! Geniet ervan!

7 likes

Wauw, wauw, wauw!!! :heart_eyes::heart_eyes: Gefeliciteerd met je prachtige NA!

1 like

Hé, je hebt de Einzeiger versie! :wink:

1 like

Wauw, prachtig!! Heel veel draagplezier met deze beauty!

1 like

Mooi :star_struck::heart_eyes::fire:

1 like

Mooi verhaal. Mooi horloge. :drooling_face:

1 like

Schitterende aanwinst en mooi verhaal erachter. Ik heb ook wel de indruk dat de ambacht er hier meer doorkomt, een GS is misschien wel wat sterieler :blush:

Ik zat er zelf naar te kijken en heb serieus getwijfeld, maar ik denk dat hij om jouw pols een betere thuis gevonden heeft. Helemaal je stijl zo te zien! Geniet ervan alleszins en laat de foto’s maar passeren :smiley::+1:

2 likes

Ik denk dat ik het daar mee eens ben.

Ik ga binnenkort nog een vergelijkend topic maken. :wink:

1 like

Wow! Het blijft echt een stunner. Gefeliciteerd en heel veel draagplezier met mooie herinneringen gewenst.

1 like

Klinkt goed, ik kijk er naar uit! :wink:

1 like

Mooi verhaal en prachtig horloge!

Schitterend!

Gr. Marc

Holy sh*t! Erg erg gaaf, zeker met dit verhaal er bij. Leuk om te lezen en werkelijk schitterend horloge! Geniet er van!

Echt heel mooi, wat een afwerking! Geniet er van

1 like