NA: When life gives you lemons, make lemonade🍹

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst, zo in de aanloop naar de zomer! Suède staat hem het best denk ik. Misschien een gele tropic ook wel.

1 like

Dankjulliewel! De bijzondere dial had ook wel eventjes wat extra informatie nodig :smiling_face:

Helaas wel ja! Ik heb ontzettend geluk gehad dat ie in het blauwe gedeelte langs kwam.

Cool! Hoe bevalt ie jou tot nu toe? Nog iets op het wensenlijstje zelf qua banden of draag je hem gewoon op de bijgeleverde?

1 like

Gefeliteerd met deze aankoop. Nu het zonnetje er bij en dan is het helemaal top!

1 like

Lekker kleurrijk, mooi horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Heel leuk horloge. Gefeliciteerd.

Ja, veel meer (macro) foto’s want ik vind dit wel een heel erg cool horloge.
Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Sprankelend, heel leuk :ok_hand:

Enjoy :+1:

1 like

Super cool dit. Gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Dat gaat lukken :slightly_smiling_face:

8 likes

Leuke toelichting en leuk model. Ik zou misschien ook eens denken aan goede kwaliteit canvas, als je hem tenminste ook denkt te dragen als een fieldwatch. Ik vind two piece canvas een stuk beter te pruimen dan NATO en last bij het genre en kan tegen water. Als je wild wil gaan doet de dial me denken richting de rozige tweed strap van Vario. Op een rubber kan het zeker ook, maar daarmee ga je precies te tegengestelde richting op van het dressy saffiano. Of misschien een geoliede napa? Overigens, het valt me op dat de wijzerplaat ook mooi je huidtoon oppikt. Voor mij werkt dat optisch erg goed. T.o.v. de series 1, vind ik deze series 2 al wel weer een flinke stap richting meer serieus. De klassieke varianten zijn zelfs een tikkeltje vanilla naar mijn smaak. Dat tegen de hogere prijzen voelt voor mij als ietwat contradictoir met het originele concept van het werk. Vooral de moon en lemonade passen wel in die lijn, maar ik vind het jammer dat er nu al wat water bij de wijn lijkt te zijn gedaan.

1 like

Leuk horloge. Brengt een glimlach op je gezicht :slight_smile:
Geniet ervan!

1 like

Leuk topic om te lezen! Het zijn best bijzondere horloges. Ik ben benieuwd naar de komende horloges!

1 like

Wat een schitterend mooi en tegelijkertijd ook een leuk en fris horloge!:heart_eyes::pray:t3:

1 like

Oeh die vind ik erg heftig.

Klopt, maar naast een dressy safiano, wil ik idd ook iets van canvas, rubber of miss selfs een erikastrap o.i.d. ik vind het alleen erg lastig qua kleur.

1 like

Gefeliciteerd met dit super leuk horloge. Ze doen daar echt coole dingen bij Studio Underd0g. Verfrissend met een speelsheid die niet over the top is. Zoals bvb de pitjes bij de Watermelon.
De pink lemonade is ook weer zo’n schot in de roos. Veel draagplezier.

1 like

Heel tof horloge, echt iets bijzonders. :ok_hand:

Jammer dat de GTG nét is geweest. :face_with_peeking_eye:

1 like

Gaaf horloge! Draag hem in gezondheid :four_leaf_clover:

1 like

Schitterend ding! Ga me gelijk even inschrijven voor hun nieuwsbrief, zodat ik het volgende pre-order window niet mis.

1 like