NA wijzerplaat en wijzers..... Modded at last

Mooimooi! :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met dit mooie resultaat!!
Ik wens je er vele memorabele momenten mee!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Klasbak :ok_hand:t3:

1 like

Super!Erg mooi gedaan

Ziet er top uit, Onno.

Bovenstaand heb ik voor je liggen. Origineel Omega. Wel gebruikt

Heel fraai geworden!

Ik ben niet zo’n fan van mods, zeker niet van een icoon als de Speedmaster, maar dit ziet er echt geweldig uit! Mooi dat je er ook zo blij mee bent, toch afwachten hoe het resultaat uitpakt natuurlijk.

Heel erg tof!

Vreselijk mooi, van Harte! Op bruin rally ook erg mooi. Zoals @Logie al aangaf geeft zwart meer contrast maar dan moet het imho wel een black vintage rally strap zijn (kleine gaatjes), croco of glad is veel te gelikt voor deze Klassieker!

1 like

hij is gaaf. Hij is zelfs heeeeeel gaaf. Mooi gedaan!

Heel vet Onno!

Prachtig :ok_hand:

Dit is echt mooi !!

Cool!:panda_face:

Allemaal hartelijk dank voor de enthousiaste reacties!
Het was vantevoren inderdaad wel even afwachten of het ook echt de verbetering is die ik zocht, de originele configuratie mag er immers ook zijn, maar jeetje ik ben er echt vreselijk blij mee!

De afleesbaarheid is er overigens niet beter op geworden. Onder bepaalde hoeken is er soms wat weinig contrast tussen de stalen wijzers en de plaat. Even een kleine polsbeweging, en nog even wat extra tijd nemen om te genieten. Het stoort me allerminst. :heart_eyes:

11 likes

Na deze foto wil ik nog wel eens mijn waardering uitspreken. Ik vind hem echt geweldig!
En afleesbaarheid is over rated. :wink:

1 like

Helemaal mee eens! De keren dat ik op mn horloge kijk om daadwerkelijk de tijd af te lezen is op een hand te tellen :upside_down:

2 likes

Werkelijk prachtig!
Omega zou eigenlijk zelf weer een (not limited) panda moeten uitbrengen in het standaard assortiment.

Van mij hoeft dat niet. Ze mogen van mij lekker exclusief blijven.Er zijn nu in principe 2 wegen naar een Speedmaster Panda. Naast de mitsukoshi mod is er nog de originele Mitsukoshi limited (3570.31 300 stuks) en de Apollo 11 35 anniversary (foto is van fratellowatches)

4 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Wat een topper !!!