NA: zeldzame Orient President (black, two tone, versie zonder diamantjes)

Mooi horloge, absoluut, vraag me wel altijd af hoelang de goudkleur blijft zitten, er van uitgaande dat het een laagje goud op staal is. Maar zeker een fraaie Oriënt :+1:t2:

1 like

Erg mooi zeg! Enjoy

1 like

Ja, horloges kunnen wat teweeg brengen. Gefeliciteerd, en veel plezier ermee.

De foto’s van jou vind ik beter dan die van de verkoper :innocent:

Vandaag had ik mijn Rolex Datejust aan de pols. Maar ik draag met veel plezier mijn goud-blauwe of zilverkleurige Orient DD. Zijn gewoon leuk.
Vandaag, bij het nuttigen van een warm drankje op een terras in Oostende, spotte ik een man met luide stem en een gouden Rolex. Ik was geïntrigeerd. Maar zelfs met mijn warm drankje was ik snel bekoeld na het zien van diamantjes op de dial. Ieder zijn ding, maar diamantjes zijn niet aan mij besteed.

@Dao, never say never a Rolex.
Tien jaar terug vond ik 120€ voor een SKX een smak geld voor een horloge. Sinds vorig jaar heb ik behalve een Datejust nog 45 horloges. En twee Orient DD :wink:

3 likes

Haha neehoor, dat compliment verdien jij :+1:t2:

Ik ook, ik vind het geen gezicht. Die versie van de Orient is wel de enige die nog redelijk vindbaar is… begrijpelijk minder gewild.

Hahaha zeg dat nou niet :dizzy_face::dizzy_face:

Ik zag gisteren die nieuwe citizen 0100 langskomen van Basel… wat een na-aapers zo met die plaat zeg (wel erg gaaf ding)… vindt die van jou rete strak.

2 likes

Ja ik ook hoor. Zal met name bij de bracelet een punt zijn maar ach, die valt vast ook wel te vervangen. Hoe dan ook, om die reden poets ik haarlijntjes of kleine krasjes er ook niet uit. Zo lang die goudkleur erop zit ben ik tevreden :ok_hand:t2:

1 like

Asjemenou, dat is nogal een gelijkenis.
Ben echt even stom verbaasd…

2 likes

Je vindt hem bijna mooier of niet? Eerlijk he…:sweat_smile:

2 likes

Te laat. Ik denk dat het al een hit is :joy:

Oeff dat is moeilijk. Enerzijds verwacht ik dat de SARB op alle fronten wint, tegelijk verliest het ook zijn klassieke SARB schoonheid door hem te modden… dat is ook wat waard. Hoe dan ook benieuwd, sowieso een next level hommage die er eerder nog niet was :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Wat een prachtig ding. Een 2-tone met zwarte wijzerplaat is een hele nette verschijning. Heel veel.plezier ermee.

1 like

Het blijven grappige horloges. Ik heb in 2016 nog een nieuwe kunnen importeren (two tone met witte wijzerplaat). Na aankoop wel een paar gedragen, maar daarna is hij toch voornamelijk blijven liggen in de horlogedoos, maar qua uiterlijk blijft het wel een leuk ding.

1 like

Liefhebbers: een gouden versie van de blauwe die ik heb?

1 like