1 van 8 dus veel afwisseling en kantoor werk
Daarnaast zuinig op mijn spullen zowel de SARB035 van Euro 300 als deze Rolex van Euro 6.000
Moet zeggen dat ik het misleidend vind om een tweedehands horloge, hoe goed het er ook nog uitziet, als nieuw aan te bieden.
Niet jouw pakkie an want jij hebt daar verder niets mee te maken, Het verbaast me alleen van deze goed aangeschreven verkoper.
Geniet van je erg mooie Zenith!
Spijkers op laag water lijkt me
Datum is begin 2016
Staat is als nieuw
Als je hem zelf uit de stickers wilt halen kun van voor Euro 600 meer de witte kopen
Ramon is top en doet eerlijk zaken.
Net als de meeste Rolex mannen trouwens.
Alleen maar positief.
In de vintage markt wel anders
Daar word me toch wat bij elkaar verzonnen
Met name in Amsterdam
Prachtige klok, tijdloze klassieker. Enjoy!!
Ik zag hem toevallig gisteren in Groningen bij Schaap en Citroen in de vitrine liggen. Prachtige horloges. Die hadden overigens op alle Grand Seiko modellen 25% korting…of had ik dat beter niet kunnen zeggen…
En Maastricht…
wat een mooi klokje zeg gefeliciteerd!!
ben rustig aan het nadenken over een 2de horloge , de el primero werd me hier op het forum al aangeraden
ik zie nu waarom… , mijn wishlist heeft wel een nieuwe nr1 denk ik
Wist niet dat S&C ook Grand Seiko in de collectie hebben?
S&C (Den Bosch) heeft Zenith in de "uitverkoop"
Deze El Primero van Euro 7.900,- voor Euro. 5.500,-
Of er anderen zijn die dit dezelfde doen of nog meer bij elkaar verzinnen, lijkt me niet ter zake doende.
Als je een nieuw product koopt, mag je er vanuit gaan dat dit product nieuw is. Niet dat iemand hem eerst een paar maanden heeft gedragen en vervolgens heeft ingeruild op een ander horloge.
Ik snap je probleem niet? En al helemaal niet dat je er in dit topic over aan de gang moet blijven…
Ik snap jouw reactie niet. Vind je het erg dat ik wat zeg over 1 van je vriendjes?
Ik vind het een probleem als iemand tweedehands spullen als nieuw aanbied ja. Als iemand die slechter aangeschreven stond op dit forum dat zou doen, zouden er een hele hoop mensen over heen vallen.
Maar omdat het een forum vriendje is, moet het maar kunnen zeker?
- Dit topic gaat over een Zenith en jij blijft zeiken over iets anders.
- Heeft niks met vriendjes zijn te maken. Horloges kunnen 10 jaar oud en nog als nieuw zijn. “Als nieuw” staat er, niet “nieuw”. Als nieuw is een veel gebruikte omschrijving voor horloges die door liefhebbers zijn gedragen en waar gewoon nog geen gebruikssporen op zitten.
Ik reageer alleen op jullie onbegrijpelijke reacties. Jij reageert toch ook op mij terwijl dit over zenith gaat? Als jij niet op mij zou reageren hoef ik verder ook niet meer te reageren.
En wellicht moet je eens naar de betreffende advertentie gaan op zijn site ipv zomaar wat roepen terwijl je schijnbaar niet eens gezien hebt wat er staat, en het blindelings voor je vriendje op neemt.
Er staat namelijk niet ‘als nieuw’.
er staat;
jaar 2016
Staat Nieuw uit de seals
Materiaal Staal
Bezel Staal
Band Staal
Glas Saffier
Caliber 3186
Functies Tijd en datum, GMT
Waterdichtheid 100M
Toebehoren Doos en papieren
Overig Gewoon nog nieuw maar uit de seals. Jan 2016 EU geleverd en compleet met alle bescheiden en nog bijna 5 jaar Rolex garantie.
Eens, dit topic gaat over Zenith, niet over de advertentie. Maar goed, deze kwam ter sprake en zorgde voor verwarring, die ik begrijpelijk vind.
Nieuw is nieuw, in dit geval had er “als nieuw” moeten staan.
Pffff zoals gezegd spijkers op laag water
Iedereen die zaken doet, heeft gedaan of gaat doen met Ramon weet dat hij een eerlijk ondernemer is
Er is keuze genoeg als je je stoort aan zijn taalgebruik en omschrijving in advertenties.
In een normaal gesprek bij eventuele serieuze interesse zal hij de zaken moet anders voordoen
Niet in de laatste plaats omdat hij weet hoe relatief klein de wereld is en reputatie en reputatiebehoud cruciaal is
Zoals geschreven pff
Nieuw in de seals is ongedragen, dan zie je ook een groene banner. Nieuw uit de seals is als nieuw, bij mij, sorry voor de verwarring.
Ik heb de advertentie ook even aangepast, niet alle seals waren er af trouwens. Excuses…
Tis dus feitelijk als nieuw, gedeeltelijk uit de seals.
als reactie op dit verhaal : ik ga even kijken bij crownguard wat voor moois er op mijn wishlist kan.
keep up the good work ramon:relaxed:
ik krijg een beetje een los zittende seal hiervan ,
excuus vooraf aan de mods als ik olie op vuur gooi
Prachtige aanwinst Tuur! Veel draagplezier toegewenst met je Zenith