NA; Zenith El Primero Blue

Geen woorden voor. Wat een plaatje! :+1:

Bijzonder fraai!

De metalen band met PLC’s is minder mijn smaak, maar de kast en wijzerplaat maken het helemaal goed.

Erg mooi horloge. Heel veel draagplezier.

Erg mooi. Wat meer foto’s zou inderdaad geen kwaad kunnen.

Prachtig!!! :heart_eyes:

Schitterende klok, zeker ook in deze kleurstelling. En een waanzinnig uurwerk daarbij. En toch moet ik altijd wennen aan die 2 onvolledige registers op 3 en 9. Maar daarvoor zou ik hem zeker niet laten liggen hoor… :slight_smile:

Donders - die is mooi!

Zenith heeft altijd mooie klokjes gemaakt, net als deze. Geniet ervan !!!

Wat een pracht horloge, zeker met die blauwe plaat ! :thumbsup:

Prachtige aanwinst en bij mij een blijvertje.

Veel draagplezier toegewenst!

2 likes

Proficiat met uw mooie Zenith El Primero.:heart_eyes:

Zenith is voor mij 1 van de topmerken en heb er veel respect voor. Ik ken de geschiedenis van Zenith goed en heb geluk gehad om daar 2 dagen te mogen rondlopen in hun fabriek. Was toen ik nog in opleding was voor uurwerkmaker in het jaar 2000. Ik heb het volledige productieproces gezien van de El Primero.:astonished:

1 like

Alles is meegenomen voor me ja. Leuk doosje ook, met leer en een mooi slotje erop.

Die komen er ongetwijfeld hoor :wink:

Vind het persoonlijk ook de mooiste zenith en zeker met die prachtihpge blauwe plaat! Proficiat met je aanwinst…

Heb idd serieuze interesse graag PB

Wat een topper!
Veel draagplezier !:+1:

Sodemieters, dat is een mooie.
Heel veel plezier er mee.

Erg mooi! Heb met deze hetzelfde als met de Speedmaster, veel mooier op leer.

Echt mooi!Dat schreeuwt om meer foto’s

Heb gevraagd hoeveel een Zenith vouwsluiting en een lederen racing band kost van de classic cars versie. We zien dan wel nog. :wink:

De bracelet kost gewoon absurd veel geld om achteraf bij te kopen. (en was zelfs niet te koop op leer bij joma)

1 like