NA: Zenith El Primero striking 10th

Waanzinnig mooi!!!

Veel plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Geweldig mooi :heart_eyes:

1 like

Wow wat een waanzinnig mooi horloge!

1 like

Dat is echt gewoon de perfecte primero

1 like

Tjonge, wat mooi. Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Graag!

Erg mooi horloge. Kan de gouden kast goed hebben!

2 likes

Schitterend!

1 like

Hier een filmpje waar het te zien is (filmpje niet van mij maar gevonden op het web).

10 likes

Wauw!!! Congrats👌🏾

1 like

Gefeliciteerd, echt een pareltje! Geniet er van in goede gezondheid!

1 like

Leuke ruil!
Ben wel benieuwd wat je er nog meer bij hebt geruild.

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Wat een prachtig horloge! Haute Horlogerie pur sang! :ok_hand:
Van harte gefeliciteerd en geniet er met volle teugen van! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Bij die in het filmpje bibbert die secondewijzer wel enorm in de opgaande gang. :grimacing:

Maar wel een mooie aanwinst; heel veel plezier ermee! :+1:

1 like

Wat een prachtig horloge! :heart_eyes: Ik bied je 5 tientjes, een half rolletje drop en wat kauwgom, deal?

1 like

Fantastisch! Zowel technisch als esthetisch. Klasse!

1 like

Hij “bibbert” tien keer per seconde en als je hem stopt geeft ie de verlopen tijd dus ook per tiende van een seconde aan. Da’s nou júist de bedoeling! :wink:

1 like

Pure klasse, vooral in het goud. Gefeliciteerd en draag hem in goede gezondheid… :+1:

1 like

Ja, dat begrijp ik, maar dat bedoelde ik niet. Je ziet dat de wijzer als hij omhoog beweegt (als hij van zes uur naar twaalf uur loopt) dat hij nogal heen- en weer stuitert omdat de zwaartekracht tegenwerkt. Bij de beweging van 12 weer naar 6 werkt de zwaartekracht mee en dan loopt hij veel rustiger. Je kunt hem dus denk ik het beste horizontaal laten lopen. Dit effect hebben alle horloges wel een beetje, maar door de enorme snelheid van de wijzer valt het hier wel behoorlijk op. :wink:

1 like

Prachtig :star_struck: Mooi merk en in deze uitvoering zie je hem zelden :ok_hand: Genket ervan

1 like

Heel erg mooi!!

1 like