NA Zenith El Primero

Topduo! Ik zou ze alletwee houden, genoeg verschil om van beide te kunnen genieten :blush:

1 like

Ook mijn beat gaat omhoog bij het zien hiervan. Veel draagplezier gewenst!

1 like

Ja hoor! Tien punten. Geweldig mooi ding. Ik ben ook erg gelukkig met de mijne. Geen neiging om mijn Speedmaster weg te doen overigens. Twee heel verschillende horloges met ieder hun eigen charmes.

2 likes

Mooie aanwinst, prachtig!
Wel even een betere camera gebruiken de volgende keer, die kleuren zijn wel erg flets op de foto’s :wink:

1 like

Aan het einde van de rit is de Speedmaster maar een beetje saai…

2 likes

Jazeker idd…vergeleken met de El Primero :heart_eyes:

1 like

Schitterend horloge, gefeliciteerd! Heb je express gekozen voor de 38mm variant?

1 like

Eens, crappy iphone pics

2 likes

Schitterend, draag de Zenith met liefde, Geniet ervan.

1 like

Man, man, man. Beauty :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Super de El Primero. De mooiste chrono van dit moment m.i. Deze zou ook maar ooit nog eens in mijn ‘collectie’ kunnen verschijnen :heart_eyes::+1:

2 likes

Ja, heb de grotere gepast maar was het net niet. Deze 38mm draagt geweldig.

Ah vandaar! Op je foto met de speedy is het ‘contrast’ pas goed te zien. Ondanks zijn strakke looks oogt de speedy maar gewoontjes. Laat je hem op de huidige strap zitten of ga je er nog iets radicaals mee doen/proberen?

1 like

Staat je prachtig !
Past je beter dan de speedmaster , alhoewel die je ook goed staat :grinning:

1 like

Een El Primero is een absoluut icoon, zeker deze versie, gefeliciteerd!

1 like

Ga zeker op zoek naar een mooie blauwe strap!

Schitterend! De El Primero afgelopen week ook gepast. Errug gaaf! Twijfel of ik de speedmaster er voor wil opofferen.

2 likes

Ben benieuwd naar de foto als het gelukt is! Hopelijk van iets betere kwaliteit :wink:

12 likes

Echt een plaatje! Mijn holy grail! Ooit… :wink:

1 like