Mooie aanwinst!
Past je veel beter dan een Flieger
Tering wat een beauty!!! erg gaaf hoor!!!
Erg fraai!
Wat was ''the gentlemen’s agreement ‘’ nou, bij 125 likes moet de ontvanger trakteren toch ??
.
.
Wauw, deze is echt heel erg mooi, hier klopt echt alles. Veel plezier ermee!
vet! En de maat ook perfect.
Heel erg mooi ! Prachtige vondst
‘Overweldigend!’ Ik vind hem zelf ook erg goed gelukt, er komt nog meer positieve respons dan op mijn GS van vorige maand.
Echt een prachtige Zenith! Geniet ervan!
Super aanwinst.
Gefeliciteerd, draag de Zenith met liefde.
Wow, dat is een mooi horloge.
En wat een geluk dat je zoiets zomaar tegenkomt in een naburige gemeente.
Geniet ervan
Prachtige klok, toont groter dan 38mm. draagt mooi chic sportief. Geniet er van!
Om toch een beetje balans te brengen, ik kan niet wennen aan de plaats van de datum. Hoe historisch verantwoord dan ook…
Let even op de waterdichtheid, de caseback schijnt bij dit model vaak (zeker op leeftijd) te lekken tussen het glas en de ring. Was bij mij ook een issue.
Omdat het een Zenith is, mag het!
Ik ben er normaal ook niet zo van, maar bij deze irl stoort het me helemaal niet.
Gewoon erg mooi en snap dat je een dergelijk horloge dan mee neemt!!!
Veel draagplezier, maar dat moet ongetwijfeld wel gaan lukken.
Heel mooi !
Van harte !
Wat een design, erg mooi. De verhoudingen zijn prachtig, te vergelijken met Speedmasters.
Kan ik vast aanschuiven in de rij als deze verkocht wordt?
Schitterend uurwerk kijk met veel bewondering naar de schoonheid ervan. Datum aanduiding vind ik meer van oeps even vergeten dus die rammen we er effe in. Vind ik jammer maar da’s persoonlijk, had hem dan op 3 uur gedaan . Verder natuurlijk een schitterende klok.