Naar wat ben je aan het luisteren?

Naar Mevrouw Klokkengek… die flink boos is omdat ik nu alweer begon over een nieuwe aankoop, terwijl ik nog zo had gezegd dat ik de collectie ging afbouwen… :grin: :joy::heart_eyes:

4 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Even op mute zetten :wink:

2 likes

Na afgelopen woensdag is dit mijn playlist maar weer eens:

1 like

Hahaha… ik doe mijn stinkende best…kost enige moeite…oooooohh… daar komt ze weer!!! :joy:

2 likes

Colt en gitaar gouden combo!

Ja, dat waren weer een paar leuke, behalve dan die eigengebakken SG
en nog een andere bulletje met scheppen, hahaha
Probeer te schilderen met de hulp van hahaha frikaaaa!! van god en de drank.
Maar schilderen kon ik natuurlijk al hihihihii

Iemand was mij voor maar ik ga nu volledig op:

gphoto2://[usb:001,008]/DCIM/104NIKON/DSCN4774.JPG

Oh link, werkt niet, type maar in 'African beat ’ :stuck_out_tongue_winking_eye:

Of probeer anders ‘faces and places’ van Zawinul :+1:

Op dit exacte moment naar de prachtige muziek van Chopin, The Complete Nocturnes, vertolkt door Maestro Daniël Barenboim. Heerlijk! :+1: :blush:

2 likes

Het zegt de meeste hier waarschijnlijk niets, maar dit was een van de beste bands ooit in Brazilië tot de zanger (Renato Russo)in 1996 helaas veel te vroeg kwam te overlijden.

https://youtu.be/NKt5T5lQPUI

1 like

Lekker relax #Lounge #Weekend

1 like

En, voor de echte bobbers onder ons:

Hahahhaa

2 likes

Now that’s more like it! :thumbsup:

1 like

Vanilla Fudge - You Keep Me Hangin On (1968)

ZentRa Electronic & Muse live in Rome, nu op ARTE TV:

Enjoy :sunglasses:

Geweldig zijn die Sonos boxjes hé. Ik heb er in mijn appartement weinig aan, maar in de grote keet van mam heb ik er 4 geplaatst.

Heerlijk, die muziek door het hele huis heen :musical_note:

1 like

Benjamin Clementine

Yep, ideaal! Ooit begonnen met een playbar, en daarna kwamen er snel meedere elementen bij. Lekker makkelijk in gebruik en iedereen in huis kan het gebruiken.

1 like

Op deze natte, druilerige zondagochtend rustig wakker worden met een bakkie en some Miles… :coffee:

2 likes