Just_Date

Vandaag een horloge verkocht. Verkoop is perfect verlopen, inclusief leuke ontmoeting. bedankt en veel plezier met het horloge :+1:t2:

4 likes

Nathalie, alias @Nathalie1 heeft een horloge overgenomen. Vriendelijke communicatie en een hele vlotte deal. Aanrader! Veel draagplezier! :thumbsup:

2 likes

Hele hartelijke verkoopster, die alles nauwkeurig omschrijft. Zeer snelle verzending, terwijl het geld nog niet eens binnen was. Echt goed. Tot een volgende keer @Nathalie1 :muscle:

2 likes

Omega etui verkocht aan @Nathalie1.
Vriendelijk in communicatie en snel in betaling.

Helemaal top.

1 like

Had ik hier al gezegd dat @Nathalie1 een super woman is? In bezit van meerdere hele mooie vintage duikers en heeft vorige week mijn 16570 Polar overgenomen. Ik gun haar deze prachtige Rolex meer dan van harte :+1:t2::+1:t2:

2 likes

Net de tudor overgedragen. Leuke communicatie en ontmoeting!
Veel plezier ermee @Nathalie1 :slight_smile:

1 like

Een prachtige SARB017 Alpinist aangeboden gekregen van Nathalie @Nathalie1 .
Fijne en duidelijke communicatie, goed op de hoogte gehouden dmv het inpakproces (meerdere foto’s) en de verzending. Aanrader voor iedereen hier!
Nogmaals heel erg bedankt Nathalie en veel plezier met je nieuwe Yema! :blush: :+1:

1 like

Heb de SMPc van @Nathalie1 kunnen overnemen. Hele fijne communicatie en snel tot een akkoord gekomen! Daarna een pakket ontvangen dat perfect verpakt was, en zelfs nog wat extra’s meegekregen (travel case en magazine) dus gewoon top! Kortom, zeker aan te raden! Bedankt Nathalie!

3 likes

De prachtige Tudor Prince van Nathalie mocht ik van haar overnemen. Het contact per PB was snel, vriendelijk en duidelijk. Nathalie was zo vriendelijk om hem een tijd voor me vast te houden. Vanmiddag was de overdracht, een leuke en gezellige ontmoeting. Hartelijk bedankt @Nathalie1!
Absoluut een aanrader om zaken mee te doen.

2 likes

Een tijdje terug een leuke Seamaster 120 mogen overnemen van @Nathalie1.

Erg plezierig verlopen, inclusief een leuk gesprek over onze mooie hobby. Aanrader dus :+1:

1 like

Met @Nathalie1 is het fijn zaken doen! Voor de tweede keer heb ik een horloge van haar overgenomen. De communicatie verliep (weer) heel prettig en snel, het horloge was uitstekend verpakt en het horloge was precies zoals omschreven: zeer netjes. Dank voor weer een fijne deal, Nathalie.

2 likes

Vandaag is nathalie voor de 2e keer naar het zonnige zuiden gekomen om naar mijn two tone datejust te kijken. De eerste keer durfde ze het goud niet aan.
Omdat we er beide overeens waren dat je bij het doen van een dergelijke uitgaven er voor 100% achter moest staan ging de koop niet door.

Na enkele tijd kreeg ik echter toch een berichtje dat ze gevallen was voor het goud :laughing:

Snel tot overeenstemming gekomen over een deal waar we ons beide in konden vinden.
Zoals gezegd dus vandaag door nathalie opgehaald.

Betaling zonder gedoe.

Bandje netjes op maat gemaakt zoals een goed verkoper hoort te doen :wink:

Na een uurtje gezellige horloge praat is nathalie met een mooie rolex naar huis gereden.

@Nathalie1 veel plezier met de DJ!!

6 likes

Vandaag een horloge overgenomen van @Nathalie1. Was een leuke en gezellige ervaring. Het horloge is precies zoals van te voren omschreven. Je kunt met een gerust hart een deal doen met deze charmante dame.

1 like
2 likes

Vandaag een toffe duiker van Nathalie overgenomen. Even toffe persoonlijke overdracht! Veel dank @Nathalie1

1 like

Vanavond een mooie jubilee band voor mijn alpinist bij Nathalie opgehaald. Goeie communicatie en een prettige deal! Wie weet tot spreeks :grin:

1 like

Een vlekkeloze horloge deal gedaan met @Just_Date
Alles volgens afspraak. Wel zo prettig :slight_smile:

Bedankt nog voor de koffie :coffee:

1 like

Een Seiko SARB017 over mogen nemen van @Just_Date
Hele prettige communicatie en wat een verpakking! Het horloge had een tornado nog kunnen overleven. Top!

1 like

Nadat @Just_Date op mijn advertentie reageerde was de deal snel beklonken! Fijne communicatie, direct betaald: aanrader! :muscle:t2:

1 like

Een leuke aankoop gedaan bij @Just_Date, vlotte communicatie en snelle verzending.
Zeker een aanrader!

1 like