Nationale Draag je Brunmontagne-dag

Dat ding lijkt niet op een Submariner… maar wil hem ook wel in die groene kleur en als het kan @Brunmontagne op een originele rubbere bandje! :+1:t2:

2 likes

Het gaat geloof ik meer om de aankoopprijs ervan :joy::wink:

2 likes
5 likes

Gaan we regelen Casper, leuk! Bedankt :grin:
Even geduld nog dus maar ik verwacht ze binnenkort.

1 like

Denk het helaas… er is een wereld van verschil tussen horloge merken en modemerken… Brunmontagne is geen modemerk. Gewoon een leuk betaalbaar micro merkje, je moet toch ergens beginnen? In dit geval is het gewoon een leuk en origineel design. Ik draag hem geregeld met plezier, voor mij is dat het belangrijkste.

3 likes

Komt er ook een wijzerplaat met diamanten uurmarkers ?
Ik vraag dit voor een vriend.

6 likes

Met een Zwitsers uurwerk erin?

2 likes

Op papier maakt dat toch niets uit?

4 likes

Wat een fijne dag is dit! Heel veel plezier Brunmontagne dragers!

3 likes

Maar wanneer er toch diamanten in gaan dan zou staat een Zwitsers uurwerk toch echt voor prestige. Van mij mag er ook een Japans uurwerk in, maar dan eentje met een mooiere afwerking. :grimacing:

Op papier zie je het verschil niet.
Op papier:

4 likes

Eens! En met een beetje marketing 50% van de uiteindelijke klanten ook niet… Daar zijn legio voorbeelden van :wink:

@Chillekasper ik ben druk bezig om dit jaar al gehoor aan je wens te geven :wink:… Kan zowaar zelfs Zwitsers worden!

3 likes

:scream::scream::scream::scream::scream:

2 likes
3 likes

Haha ja die staat op mijn netvlies gebrand en in mijn oren geknoopt :wink:.

Ook Brunmontagne is in ontwikkeling! De komende oplage heeft een andere sluiting voor de lederen banden en de uurwerken zullen, naast de Japanners, ook uit Zwitserland gaan komen voor bepaalde oplagen.

2 likes

Was eigenlijk een reactie op mensen die zeggen dat ik alleen dingen vanaf papier doe. :laughing: Maar ben super blij om te lezen dat je zo bezig bent met ontwikkelen en uitbreiden! Super leuk! Tof! :ok_hand:t2:

3 likes

Deze post geldt als post van mijn dochter, dus mijn Tudor in het plaatje kunt u als niet gepost beschouwen. :sweat_smile::+1:

9 likes

Wil jij ook weer eventjes aandacht lieverd? :kissing_heart:

5 likes

Nu begrijp ik waarom je geen Trustlevel-3 meer kan worden. Ik ga lekker naar je knipogen! :wink: :wink: Heb je nog popcorn in je baard zitten trouwens? Kan je mooi opeten bij het lezen van dit topic. :+1: :smile:

3 likes

Ga je een poll maken voor de foto’s of bepaal je het zelf?

1 like